ADnD in Rotterdam in de weekeindes bij de coolste levende DM

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

ADnD in Rotterdam in de weekeindes bij de coolste levende DM

Bericht door DrCaligari »

oke dames en heren welkom in je eigen fantasie!
het roleplaying seizoen is begonnen bij Tijn en ik kan niet achterblijven. Voor mijn campaign heb ik in iedergeval 3 vaste spelers nodig en de rest mag mee doen wanneer ze willen. Iedereen die mee wil doen moet het even melden en daarbij aangeven welke (weekend) dag voorkeur heeft welke absoluut niet kunnen en welke tijden. En of ze een vaste speler willen zijn of een gast speler. Ook moeten we dan nog afspraken maken om characters te gaan maken. Als je al een idee hebt voor een personge (niet al dierct een pc) maar dingen als naam, geschiedenis en persoonlijkheid werk dat dan een beetje uit. Dit is niet verplicht maar wel leuk voor de echte roleplayers en belangrijker als je vaker mee doet.
we beginnen als iedereen een character heeft maar niet eerder dan het
weekend na het aanstaande weekend. de locatie is als van ouds bij mij
thuis.
Dus scherp je zwaard leer je spreuk en grijp je mountain dew. We gaan er tegen aan ! e-mail me als je vragen hebt.

ps ik speel in rotterdam adnd 2nd edition

Met vriendelijke groeten,
Tim van der Hout
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

*steekt voorpoot op* Geinteresseerd!!!
Afbeelding Afbeelding
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

wanneer wou je nou gaan beginnen???
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

misschien is het handig als je ook op maandag 6 september begint. dan kan ik spelers die zich bij mij hebben aangemeld maar waar geen plaats voor is (ik heb zoals het er nu naar uitziet meer dan 6 aanmeldingen) naar jou doorverwijzen :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik heb evt. ook wel interesse, echter geen ervaring met AD&D buiten CRPG's om...

Ik heb wel een 2E PHB liggen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ik ga beginnen zodra alle spelers een character hebben gemaakt. Dus Vincere misschien is het handig als we een keer afspreken om characters te maken, kunnen we ook meteen elkaar wat beter leren kennen. Als je trouwens ook bij tijn speelt is het niet zo handig aan gezien we ongeveer hetzelfde spelen. stuur me anders maar even een e-mail met tijden en een locatie die jou goed uitkomen (bij mij thuis lijkt me het handigst) dan spreken we even af.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

heyhey! niet mijn spelers afpakken he! :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

welke dag gaan we nou spelen die gekke Tekkur begint mu opeens weer over maandag!!!!!
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik weet nog niet wanneer we gaan spelen, maandag is inderdaad een redelijk goed idee (lange theorie) maar dat hangt natuurlijk helemaal van de wensen van mijn spelers af. als een sukkeltje bijvoorbeeld niet doordeweeks mag van zijn pappie en mammie heb ik daar alle respect voor.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

mij maak het niet zoveel uit ik heb op dinsdag voorlopig toch geen school dus....
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

fiujn, de datum staat dan nu op de eerste maandag na de dag dat iedere speler een character heeft gemaakt, een probleem; de enige spelers zijn nu, emiel, alwin en yme (mischien vincent nog maar die speelt al bij tijn)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

dus, wat is er op tegen om in twee parties tegelijk te spelen???
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

hmmmm, niets tenzij de beidde dms veel samen werken in het creeren van adventures
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

:D

ik heb voor a.s. maandag nu trouwens 5 spelers.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

hmm. ik maar 3
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

is dat inclusief Airethilien?
En gaat je sessie nog door? op maandag of op zondag?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

wie is airethlien, bedoel je niet vincent. nee dat is exclusief hen, maar ik wacht nog op antwoord van rients en maarten
oh ja keena wou misschien ook wel mee doen, maar niet als vaste speler
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

dan beginnen we zeker nog niet aan staande ma, en wat voor caracters spelen alwin en yme???
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Alwin weet ik nog niet
Yme kan je wel raden, hij is een wizard
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

*snapt er nog maar weinig van*
Als ik mijn character dus inzend, dan kan ik meedoen?
Afbeelding Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

mmm, als je niet bij tijn in de groep zit mag je meedoen, moeten we even een character maken. Als je al een (2nd edition) character heb moet ik deze goedkeuren als je een idee heb voor een character moeten we dat uitwerken of als je een 3d/d.5th character heb moeten we dat omzetten als je geen charcter heb moeten we dat maken. En dan dus even een keer wat afspreken

ik geloof niet dat ik het duidelijker heb gemaakt maar dit is het beste wat ik kan doen.

conclusie; Als je wil mag je mee doen.

voorwaarde;
1) je speelt nog niet bij tijn
2) Je kan op maandagavonden
3) email me even over het charcter dat je wil spelen of voor wanneer je een afspraak wil maken om er een te komen maken.
tmx2001exe@hotmail.com
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

aaaaarithilien komt vanavond (vrij 24) niet dus er is nog een plaats vrij laat het even weten als je geitresseerd ben
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

ik niet zeuren, we hebben wel gespeeld gister avond maar dat je nou zegt dat we hieruit een vaste partie gaan krijgen

er kwamen zelfs mensen uit maastricht om in te vallen!!!
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

we hebben nu een vaste basis van 4 of 5 mensen, emiel, yme, youri, alwin en Diana
Douwe was gekomen omdat diana en yme niet mee zouden doen maar yme deed wel mee. En diana kon alleen eenmalig niet. Youri zou oorspronkelijk niet mee doen en wil nu vast mee gaan doen.
verder kunnen, als we de dag zouden verplaatsen rients en maarten ook nog mee doen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey,

Ik ben nieuw op het forum maar wil graag meespelen (indien nog mogelijk)

Ik heb vroeger veel ge DM ed (2nd edition Forgotten Realms, in het Engels). Wil nu na een vrij lange pauze weer gaan spelen als pc/vaste speler, maar ik als dat wenselijk is wil ook wel eens helpen met DMen (hoeft zeker niet), het jeukt echt behoorlijk ha ha.

Mocht ik er nog bij kunnen dan zal ik snel een pc maken (gewoon bij level 1 beginnen neem ik aan) of van stal halen. Nog richtlijnen voor Stats e.d.?

Ik zou het liefst bij een vrij vaste niet te grote groep gaan waar Roleplaying echt op de voorgrond staat en niet het vergaren van zo veel mogelijk XP of spulletjes....

Hoor 't wel.

MVG,

V1nce
Plaats reactie