Newbie zoekt groep omgeving Rotterdam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Newbie zoekt groep omgeving Rotterdam

Bericht door Toejam »

Hey, hallo.

Mijn naam is David, ik ben 21 en wil D&D leren. Ik heb nog geen players guide, maar tiidens een vlaag van pure nieuwsgierigheid heb ik D&D for dummies gekocht. Nu ben ik op zoek naar een groep spelers in de omgeving Vlaardingen/Rotterdam.

Mischien zou het wijs zijn als ik ook nog vertel dat ik enige ervaring heb met RPing, met name MURPG.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey! welkom op de site! Voor het leren van rpg ben je hier aan het juiste adres :) Players handbook heb je (naar mijn mening) niet direct nodig. Een paar keer spelen met ervaren spelers en je hebt het zo door. Naar wat voor soort game ben je op zoek? fantasy style, modern, sci-fi? of maakt dat allemaal niet zoveel uit?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Ik zoek naar een fantasy-game. Ik ben in mijn verleden in aanraking gekomen met wat steampunk-fantasy games, en dat genre bevalt me opzich wel. D&D for dummies is ook best goed om D&D te leren (denk ik), maar er wordt wel veel naar de player's handbook verwezen.
Plaats reactie