Experimenteer/Oefen/Star Wars/Cthulhu groep?

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Marcy-Joan Tucker.

Vrouw (soort van) uit de body-builders wereld.
30 jaar. Blond haar, blauwe ogen. Ubergezonde leefstijl (bepaalde bouwversnellers daar gelaten...)
Lijkt me inderdaad een Strong character (hoger level wellicht met wat Tough er doorheen) uit de Athlete beroepen. Waarschijnlijk met dingen zoals Profession (Body Builder), Macho feat, goeie Intimidate. Genoeg Strength en Constitution. Plenty swim en climb skill. Weinig anders.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

0641940678

Ik hoor het wel :)

En ja, ik denk dat criminal wel past.
Vrouw van eind twintig, erg charismatisch en goed in omgang met verscheidene wapens, pistolen bovenal, dus een dex is ook wel handig. Bezit capaciteiten als diplomacy, profession: alchemy of brew potion .. zoiets dergelijks.. voor giffen en goedjes te maken die exploderen oid (let's make things go boom!). een paar puntjes in disguise, zodat ze ging na een "moeilijke" moord als een ander persoon naar binnen kan gaan als dat ze naar buiten gaat.
Afbeelding
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Ollah,

Vooral aan Lairnaedon en Maartje gericht, maar ook aan andere mogelijke gegadigden.

Suggestie voor een concrete speeldatum: Vrijdagavond 1 september. Rond 19:30 uur. Maartje heb ik hier over reeds gemaild (zonder de tijd indicatie).

Strak plan ?
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

klinkt goed, Als de GM het ook goed vindt, ben ik er!

ik ben erg benieuwd wat hier uit komt.


Ik ben trouwens bezig met plannen voor een Japan RPG te smeden. Het gaat over Japan gedurende de Meiji tijd. 1868 t/m 1912 ongeveer. Het gaat hier om een warrior RPG, dus dit keer geen creepy stuff, geen ruimte, aliens en laserguns.... maar japanse zwaarden en warriorspirit! verdere info volgt spoedig. Voor de kenners: het gaat hier om een verhaal in de trend van Rurouni Kenshin de anime.

Wiki info: http://en.wikipedia.org/wiki/Meiji_period
Afbeelding
M.
Schandknaap
Berichten: 16
Lid geworden op: zondag 9 juli 2006, 14:24

Bericht door M. »

sorry dat ik de laatste tijd niet gereageerd heb mn pc heeft kuuren.

in geval dat t verder nog niet allemaal super vast staat wil ik ook nog steeds wel tellen als gegaadigde :P



Melissa Rogers, Bounty hunter.

Posessing a poor past, and having fled from her abusive drunk father in her youth, she is righteous and just but not to fond of men and always had to rely on her own strenght, streetsmarts, beauty for survival, hence she came naturaly to the job of Bounty hunter. (preferably men, and slap em around a bit :P)

also having learned to try and take full advantage of any opportunity, she accepted the invitation with ease.


M.


PS: 0186-662328 vaak, niet altijd, mn mobiel is eff gevlucht, dus die moet ik eerst maar ns terug vinden. mailtjes werken t best :)
Maartje
Edelman
Berichten: 74
Lid geworden op: maandag 23 januari 2006, 23:21

Bericht door Maartje »

Ik ga akkoord met vrijdag de eerste 19:30, en ik zal wat karakters in elkaar zetten (tenzij iemand het dolgraag zelf wil doen, dan kunnen we wel afspreken om er even met het boek voor te gaan zitten).

Ik post nog!
Als je bent wat je eet, laat mijn groenten dan maar zitten.
Plaats reactie