Ik zoek een party!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Lathiel
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: donderdag 3 augustus 2006, 21:01

Ik zoek een party!

Bericht door Lathiel »

Hoi!

Ik ben Dick, 23 jaar en zou graag weer een potje roleplayen. Ik heb vroeger veel geDnDed en heb eigenlijk wel weer zin om dit te doen. Eventuele andere spellen vind ik ook leuk om te spelen, maar ik kijk wel graag even de aap uit de boom voordat ik veel geld ga uitgeven aan boeken. Maar ik ben altijd in voor nieuwe dingen.

Ik woon in Rotterdam Noord, maar met m'n fiets kan ik heel Rotterdam door. Het liefst zou ik door de weeks een spel willen spelen. Welke dag is niet zo belangrijk.

Het liefst zou ik een boeiende campaign willen spelen, waar ruimte is om lekker te roleplayen. Ik verdiep me graag in het verhaal, maar vind het overdreven om voordat ik zelfs begonnen ben een 4 pagina lange geschiedenis van mijn character te schrijven. Maar als er na een tijd spelen een 4 pagina lange geschiedenis ontstaan is dat natuurlijk wel heel leuk!

Wil iemand nu nog een spelletje met me spelen? :p

Dick
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Lathiel! welkom op het forum. Je lijkt het te treffen...

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=619

veel mensen zijn nu op vakantie, dus verwacht geen bliksemsnelle reacties :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey L. ...?

Ben je er nog? Heb je nog interesse? Zo ja wellicht kunnen we je dan een keer spontaan bellen/laten meespelen met onze Ad Hoc/Serieuze/krakers rpg groep (snap iemand dit nog?).

Maar als je interesse hebt, een 06 en e mail zou handig zijn.

Later.
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Heu, ik ben er nog wel en heb wel interesse. Wanneer spelen jullie? Email is de_nout@yahoo.com, zet wel ff RPG in de subjectline, als je wilt.

Groet,
Arnout
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Als je meer geinteresseerd bent in wat vreemdere sessies waarbij veel nieuwe dingen uitgprobeerd worden (andere systemen, andere settings, kan je ook bij ons clubje aansluiten.

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewto ... 6&start=50

We hebben nu 2 spelers voor de volgende sessie. Een derde kan geen kwaad. Ik weet niet of M. of Karma nog zullen reageren namelijk.
Afbeelding
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Hmmm, niet helemaal mijn ding ben ik bang. Ik wacht nog even af.

Arnout
v1nce

Bericht door v1nce »

Yo nout, een 06 (pm desnoods even) zou erg handig zijn aangezien onze sessies meestal kort van te voren tot stand komen (vaak zelfde dag). Mail is dan toch te traag. Ik weet niet waneer we weer een speler kunnen gebruiken maar wellicht tweede helft van aankomende week, als we je dan evt. kunnen bellen, wie weet.

Sowieso zou een pc af hebben wel erg handig zijn voor onze of andere sessies.

In ons geval: 4 of 5th level, 2nd edition, de stats mag je zelf bekijken, een beetje interessante korte achtergrond is belangrijker dan stats.

Clerics, Fighters, Paladins, Rangers en soms ook thieves kunnen we altijd wel gebruiken, zijn niet super populair in onze groep.
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Kijk, dat klinkt goed. Je kunt me bereiken op 06-41 51 52 65; deze week zal waarschijnlijk niet lukken (heb don-zon al afspraken) maar ik zal aan een character gaan werken en post het wel op deze site.

Arnout
v1nce

Bericht door v1nce »

Cool! Lijkt me in ieder geval leuk om een keer samen te spelen en kijken of het bevalt. Als het deze week niet lukt dan wellicht volgende.

Het is sowieso handig om een 'Pool' van spelers te hebben voor ons omdat we idd vrij Ad Hoc spelen en omdat sommige van ons erg druk zijn dus niet altijd kunnen.

Post idd die Character maar, is altijd leuk.

De belangrijkste dingen die ik als DM altijd graag wil weten:

Basis stats, welke armor en wapens (2 of zo is zat). Waar is die goed in (profiencies). Karakter/motivatie/doelen!/Alignment.

Uiterlijk.

Andere equipment.

Hoe is hij binnen een Party (stil, leider of juist niet of,...)

Voor onze game is het handig als die uit de buurt van (niet van) Waterdeep komt.
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Hola,

het duurde even, maar dan heb je ook wat. Mijn stoffigheid in gedachte, heb ik maar gekozen voor een fighter, om precies te zijn een Dwarven Axe for Hire, 2ed. dwarven handbook. Stats zijn een beetje hoog uitgevallen (heb er maar om gegooid), ik zit nog maar even zonder magical items.
str 16 dex 15 con 15 int 12 wis 15 chr 11. Ik weet het, ideale stats om te multiclassen, maar daar heb ik nog even geen zin in.

Mountain Dwarf, Male, 72 jr, 53" 170 lbs, fighter lvl 5

Wapens: double handed battle axe (spec), light crossbow, glove nail, dagger en chain flail. Proficiencies: mining, land based riding, animal handling en alertness.

Achtergrond: Afkomstig uit een vrij afgelegen stronghold van mountain dwarves, oorspronkelijk opgeleid tot miner maar iets te ongedurig om echt binnen de stronghold te passen. Ging al regelmatig op reis, en bij terugkomst trof de stronghold aan na een raid van (...), waarbij bijna iedereen de dood vond. Overlevers zijn naar andere strongholds gegaan, maar ik (Thrak) heb de voormalig leider van de stronghold beloofd, een bijzondere schat terug te bezorgen. Dat is inmiddels gelukt, maar aarden binnen de dwarven society gaat niet makkelijk en ik heb besloten om mijzelf te verhuren als axe for hire. Af en toe heb ik nog contact met mijn eigen familie (die ernstig is uitgedund) en de ambitie is, om op een dag een nieuwe stronghold te beginnen bij een veelbelovende plek.

Tot zover. Mocht je meer info willen, mijn nummer staat al in deze thread vermeld. Hebben jullie afgelopen week nog gespeeld?

Arnout
v1nce

Bericht door v1nce »

We hebben een keer gespeeld maar was die ene keer geen overweldigend succes, op moment zijn de groep/de twee groepen in beetje in limbo, we weten niet waneer we weer gaan spelen,.. ligt allemaal beetje op zijn gat. Maar als we spelen & speler nodig hebben we je nummer.

Wat character betreft,.. hmm misschien zijn wij niet de beste groep voor je? De character was nl. best wel voorspelbaar (erg standaard dwerg en achtergrond) ook was er niet zo veel info.. Wij zijn toch wel een groep die het liefst heeft als mensen wel vrij veel achtergrond verzinnen en liefst redelijke unieke PCs (zonder te freaken).. Maar ja is een kwestie van smaak, misschien zou je onze 'serious' roleplayen en ongewone pc's niet zo geslaagd vinden.
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Tja, dat is natuurlijk een kwestie van afwachten. Ik weet ook niet wat jullie verwachten, en je vroeg om een fighter, dus ik ben maar niet al te zeer te buiten gegaan. Staat hier ergens op de site een voorbeeld vcan wat je dan wel verwacht?

Arnout
v1nce

Bericht door v1nce »

Jawel, goed dat je dat vraagt... Als je het volgende topic (en de topics die daarvandaan linken) leest heb je een erg goed idee van wat we zoeken.

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=168

Overigens hebben we wat daar staat wel een beetje laten varen maarik denk dat voor 2 van ons het voor 80% nog wel klopt/is wat we willen.
Lathiel
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: donderdag 3 augustus 2006, 21:01

Bericht door Lathiel »

Hey gasten,

sorry voor het late reageren. Ik dacht dat ik voor ieder antwoord op dit draadje een e-mail zou krijgen. Schijnbaar kreeg ik alleen een e-mail op de eerste.
In ieder geval, ik ben zelf een groep begonnen en heb nu 4 mensen daarvoor bij elkaar. Ik ga morgenavond de 2e avond spelen. Ik DM nu zelf dus dat wordt nog een hele klus. Maar ik heb in ieder geval genoeg leuke ideeën.

Ik zal in het goede forum daar wel even wat over tikken.

Groetjes Lathiel
v1nce

Bericht door v1nce »

Goede ideeen zijn altijd welkom.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Niet altijd. Hitler had volgens eigen zeggen ook goede ideeën. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

HMm... we dwalen off topic! Voordat we weer allemaal links krijgen vanaf nare natzio sites:

@Lathiel tof dat je een groep bij elkaar hebt! Keep us informed! En vergeet niet in
http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewforum.php?f=18 even een topicje te maken ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik hou wel van Off Topic! Beter dan on topic en weinig posts toch?

Wat A. H. betreft, zelfs die had een paar goede ideeen naast zijn zieke persoonlijkheid en totally messed up ideeen. Zo stelde hij snelle 6 meter brede treinen voor die door heel europa zouden rijden en was zelf vegetarisch enz.
Plaats reactie