spelers gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
abel
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 4 september 2006, 13:23

spelers gezocht

Bericht door abel »

groep van drie pers van rond de 25 inc dm zoeken spelers voor d&d.
bij voorkeur 1 avond per week.
gewoon ff kijken of dit wat oplevert.

laat maar wat horen. mzzl,
abel.
v1nce

Bericht door v1nce »

Welkom of forum.

Hey Abel, er zijn hier zowel DM's als spelers af en toe. Maar je post is erg onduidelijk. Wat zoek je nou precies?

Een DM of...? Wat is de ervaring van groep, wat en hoe spelen ze graag? Waar wil je gaan spelen? Etc. etc.
Een duidelijke post levert waarschijnlijk sneller een positieve reactie op.

Succes.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Een inch wordt afgekort met in of " prutser (hoewel je het natuurlijk weer sarcastisch bedoelt).


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Idd wel sarcasme neem ik aan maar ik word vaak ook wel sarcastisch van die mensen die een of twee slecht geschreven/onduidelijke posts plaatsen waarin ze zeggen te willen spelen en vervolgens niets meer later horen. Waste of bandwidth. Maar als ik me in dit geval vergis excuses aan OP...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Neen, neen. Jullie personen snappen er helemaal niets van. Den heden dagen zijn er internet-taalen ontwikkeld, waarin men meer kan bedoelen terwijl, tezelfdertijd, men minder woorden gebruikt.
Het moge duidelijk zijn dat: grammatica en spelling onder deze ontwikkeling kunnen en zullen lijden.
Zo zijn er ook meerdere interpretaties van dezelfde boodschap mogelijk, bijvoorbeeld:
Groep van drie pers (Perzen, oosterse mensen) van rond de 25 inc (bedrijf, incorporation) dm (door middel) zoeken spelers voor d&d (dit en dat).
Wil zeggen dat drie groeperingen van oosterse mensen, van ieder rond de 25 bedrijven, door middel van een zoektocht, spelers zoeken voor dit of dat.
Welke opzet en doel er hier met dit en dat bedoeld wordt is niet geheel duidelijk, totdat men het geheel gaat bekijken van de context.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Het kan ook gewoon zijn dat er hier simpelweg iemand gezocht wordt om samen een spel mee te spelen, zoals iedereen dat hier in dit forum doet.
Voor een recht toe recht aan potje roleplay, danwel een diepere betekenis zoekende groep roleplayers, welke de wijsheid en diepere betekenis uit een fantasy-wereld en serieuse hobby willen ontbloten.

(mogen er taalfouten of inconsistenties in mijn publicaties staan, kunt u contact met me een pm (persoonlijke boodschap) sturen)
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Nooit gedacht dat jij het woord WoW in de mond zou nemen Tim.


Zullen we Abel's thread nu maar met rust laten?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Karma schreef: (mogen er taalfouten of inconsistenties in mijn publicaties staan, kunt u contact met me een pm (persoonlijke boodschap) sturen)
dat lijkt me ook wel iets dat in de signature van DrCaligari geplaatst kan worden. Hoewel ik verwacht dat z'n PM box dan erg snel vol is ;)

rust en kalmte in abels thread! en D&D spelers: reageert!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Hahaha juistem,
wel Abel er zijn hier kritische stemmen op het forum, laat je daardoor niet afschrikken.

Ik zou je graag bij me thuis uitnodigen voor een spel D&D, maar aangezien ik aan de andere kant van het land zit, heeft dat niet veel nut.

Laat de rest van het publiek even weten, wat voor soort spel jullie spelen en gooi er eventueel een teaser bij en ik denk dat je snel reactie kan verwachten. Ook kan je zelf op andere posts reageren en mensen een PM sturen, om nog sneller reactie te krijgen.
Succes en veel speelplezier!
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Nou, ik ben wel geïnteresseerd. Ben 28 jaar, heb enige ervaring in 2nd edition AD&D en D&D 3.0, laat maar wat horen. 06 41 51 52 65.

Groet,
Arnout
Plaats reactie