Nieuwe speler gezocht voor de zondag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Nieuwe speler gezocht voor de zondag

Bericht door Segola »

Hallo allemaal.

Wij, mijn vriend (DM), de andere spelers en ik, zijn op zoek naar een nieuwe speler voor onze groep. Wij spelen D&D 3.5.
We proberen elke zondag te spelen en beginnen dan varierend om twee, vier of zes uur, afhankelijk van het werk van de spelers. We gaan meestal door tot half tien, tien uur, afhankelijk van waar we op dat moment mee bezig zijn (stoppen nooit midden in combat!).
Op dit moment hebben we zowel 7th als 8th level char in de groep, dus er is wel een uitdaging in het spel.

Wij zijn op zoek naar iemand die flexibel is in zijn tijden (zie boven) en zo'n beetje elke zondag kan spelen (met vakanties en examens wordt uiteraard rekening gehouden). Ook hebben we graag een persoontje die serieus kan roleplayen, maar die ook wel van een geintje houdt, aangezien onze sessies meestal erg gezellig zijn.

Over het eten hoef je je geen zorgen te maken, dat doe ik wel... Voor 2,50 eu staat er een maaltijd voor je neus, varierend van maccaroni tot aardappel, groente en vlees. Mocht je niet mee willen eten (alles Home cooked en nooit klachten), kan je altijd een boterhammetje meenemen...
Wel moet je zelf zorgen voor je frisdrank en eventueel een zakje chips om te delen met de groep!

Aangezien het bij ons thuis is, zijn er weinig regels waar je je aan hoeft te houden, maar dat merk je vanzelf als je eenmaal binnen bent!
(oja, mocht je allergies zijn voor katten, tja, daar hebben we er wel eentje van rondhobbelen!)

Zo, ik hoop dat ik wat interesse gewekt heb! Mocht je het een keer willen proberen, laat het even weten, dan kunnen we e-mail uitwisselen en vanaf daar verder afspreken!

Groetjes
Saskia
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Bericht door Segola »

Geen powerplay. Onze DM heeft zijn eigen Fantasy wereld gecreeerd, inclusief goden en aangepaste regels.
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Bericht door Segola »

PS. Herr Doctor, zou ik uw naam mogen, spreekt wat gemakkelijker...
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Bericht door Segola »

Je kent onze groep, Tim, Grimli is mijn Meester...
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Bericht door Segola »

Ok, is goed. Succes met het vinden van een groep.

Voor alle anderen, wij zijn nog steeds op zoek!
Groetjes
Saskia
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Bericht door Segola »

Als je goed gelezen hebt (blijkbaar niet) zijn wij, als groep, op zoek naar een nieuwe speler. Iemand die elke zondag respectieflijk om twee, vier of zes uur kan beginnen en kan spelen tot een uur of tien.
Toch bedankt.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmm,.. misschien heeft die 't wel goed gelezen en is het een doordenker.. als je namelijk in houd van zijn laatste twee posts/replies beschouwd zou zijn laatste post toch best logisch kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

volgens mij heeftie gewoon verkeerd gelezen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
jwfd1976
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 3 oktober 2006, 21:41

Bericht door jwfd1976 »

Hallo Saskia,

Mijn naam is Jan-Willem, en ik ben wel geintresseerd in een nieuwe groep op de zondag middag/avond. Mits de groep interesant is en geen hack and slash want dat was alleen leuk toen ik 13 was maar als dertiger ben ik meer geinteresseerd in echt role-playin. Hoewel af en toe een leuk gevecht nooit weg is als het maar leuk wordt uitgespeeld.

Groet,

Jan-Willem
Plaats reactie