groep gezocht in schiedam, vlaardingen, rotterdam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

groep gezocht in schiedam, vlaardingen, rotterdam

Bericht door hercufles »

Ik zoek een gezellige groep voor vrijdag zaterdag of zondag middag. Systeem maakt niet uit.
Klaar naar huis
v1nce

Bericht door v1nce »

Als je mogelijk ook Vrijdavond (of evt. een andere doordeweekse avond zou kunnen en onze groep ziet zitten/denkt er bij te passen
(lees ajb:
http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=168
helemaal door, ben je zeer welkom.

Even een update geven (vooral begin van bovenstaande thread is verouderd). We gaan waarschijnlijk aanstaande vrijdag om 18:30 beginnen, we zoeken nog een persoon en gamen In Centrum/Noord (nabij Schiekade).
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

Nieuwe groep

Bericht door hercufles »

Ik wil best wel komen ik moet alleen wennen dan heb in een andere kaliber groep gezeten.
Klaar naar huis
v1nce

Bericht door v1nce »

Je bent deze vrijdag om 18:30 welkom om mee te doen. Je zou dan wel je 1st level character ook alvast af moeten hebben (kies iets waarvan je denkt dat je die vaker wil gaan spelen). Weet niet of dit lukt/je dit ziet zitten. Wat mij betreft zouden we het gewoon 1 keer kunnen proberen en afhankelijk of het over en weer bevalt kunnen we altijd kijken hoe of wat?

Mocht je interesse hebben post dan even en stuur dan meteen ajb zsm een PM met je 06 nummer, kunnen we het gelijk kort sluiten evt.
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

Bericht door hercufles »

wil eerst paar dingen weten welk groep en wat de andere spelen kunnen we dat misschien op msn of zo afspreken?
Klaar naar huis
v1nce

Bericht door v1nce »

MSN word beetje lastig, maar ik ging er van uit dat je die thread gelezen had, daar staat toch wel bijna alles in lijkt me...?

Hoe dan ook zoals gezegd je bent welkom om het te proberen maar we willen graag morgen beginnen om 18:30 en gaan daartoe poging ondernemen. Ik denk dat als je gewoon komt dat je dan het makkelijkste en snelste ziet of het wat is voor je. Mocht je toch nog prangende vragen hebben bel dan even, anders word het te kort dag.

06-48 35 37 35 (mocht je me niet meteen bereiken spreek even je nr in, ik bel je dan terug).
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

morgen

Bericht door hercufles »

Bedankt voor de interesse die je toonde op mijn vraag naar een groep ik heb de stuk gelezen in de forum maar ben bang dat ik niet de type speler bent die je in de groep wilt hebben.
Klaar naar huis
v1nce

Bericht door v1nce »

Ok, bedankt. 'Tis beter om dat vtv te horen dan dat achteraf te concluderen. Succes.
Plaats reactie