D&D 3rd edition spelers gezocht (Rotterdam/Spijkenisse)

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

D&D 3rd edition spelers gezocht (Rotterdam/Spijkenisse)

Bericht door Evincar »

Hoi allemaal!

Wij zijn een kleine D&D groep uit Spijkenisse. In de laatste tijd zijn de "oude" spelers zich langzaam met andere dingen gaan bezighouden, en wordt de groep te klein en onbetrouwbaar.

We spelen elke dinsdag avond in Spijkenisse. Twee van onze spelers komen uit Rotterdam. Normaal spelen we vanaf een uur of 8 tot 12.
We zijn ervaren (strekken de regels uit, maken zelf aanpassingen en unieke karakters) en spelen tussen de 5 en 10 jaar (A)D&D. Leeftijd is tussen de 20 en 30 jaar.

Ben jij geinteresseerd in een mix van diepe roleplay en hack 'n' slash (afhankelijk van de DM) en ben je in staat om elke dinsdag avond te spelen in Spijkenisse? Laat het dan even weten!
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

He Evincar, ik wist niet dat je al gepost had alhier, welkom en succes met vinden can een groep, volgens mij kun je hier vast wel een paar spelers opdoen!
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

Bericht door Evincar »

Dank je. Ik wacht het even af. 8)
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ik zou het wel leuk vinden maar ik kan alleen niet op dinsdags.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelerplaatsen vrij

Bericht door dragonraper »

er zijn natuurlijk wel een paar spelerplaatsen vrij in schiedam 8) op zaterdag nog wel liefst...dus wie nog interesse heeft....geef maar een gil !
alleen voor ervaren rotten !
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

Bericht door Evincar »

Ik zou echt heel graag spelen met andere ervaren spelers (al is het leren aan beginners ook best leuk), maar mijn enige opties zijn maandag en dinsdag avond. Anders had ik wel een keer langsgekomen in Schiedam!
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
Plaats reactie