even proberen...

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

even proberen...

Bericht door richard leeuw »

heeft er iemand zin om een keer een paar sessies Eberron uit te proberen?

intro:
de geur van rottend vlees en schimmels kroop in zijn neusgaten. de geparfumeerde zakdoek werkte maar minimaal. de gedrochten vluchten weg voor zijn rood opvlammende ogen. "is alles in plaats?" zei hij met een rauwe stem. een stemgeluid wat alleen maar verkregen kon worden na decennia van schreeuwen in de zuurachtige lucht van de zwarte hel. "alleen de darkelf nog, en dan kan de opmars beginnen" zei een zwaargebouwde man met blond haar en zwart harnas. hij doofde de lucifer waarmee hij een donkergroene kaars aanstak. "weet je zeker dat dit keer wel zal lukken? er zijn vele voor je geweest." "zorg jij, sterveling, er maar voor dat alles in zijn plaats ligt en laat lot het maar bevestigen"
met zware stappen liep het de schaduwen in om daarin te verdwijnen. de geharnaste man bleef achter. net voor dat hij zich weer omkeerde viel zijn oog op een grijs veertje. "hmm, interessant" zei hij toen hij het veertje ophielt naar het symbool van zijn godin. "erg interessant".

als je het leuk vind om veel te roleplayen, plots en twijfelachtige alignments uit te werken. neem dan eens contact op. ook voor mensen uit spijkenisse.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Klinkt wel cool Richard, waar en wanneer wil je spelen?


Dulce et decorum est pro alea mori.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ik zal een paar sessies voorbereiden om het uit te proberen. tijden hangen een beetje af van de spelers. ik kan zelf op zondags, vrijdags en maandags.
benodigdheden: minimale kennis van Eberron. tijd. intresse. een geest voor plots en who did what. enz enz.
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

haha, Richard als DM in ebberon.... Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden :)

Ik kan overigens niet, maar het lijkt me leuk de reacties te horen :)
Plaats reactie