Dungeon/Game Masters voor een spellenbeurs op 26-28 mei 2007

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Eternal War
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 16:46

Dungeon/Game Masters voor een spellenbeurs op 26-28 mei 2007

Bericht door Eternal War »

Op 26-28 mei 2007 zal er door spellenvereniging GWhobby en webwinkel Eternal War een spellenbeurs georganiseerd worden in de evenementenhal in Rijswijk (dit ligt naast Den Haag).

De beurs zal een oppervlakte bestrijken van 4.500m2 en het is de bedoeling dat alle vormen van 'tabletop' gaming aanwezig zullen zijn: borspellen, CCG, miniature wargames en RPG's.

Aangezien de 'roots' van GWhobby in de miniature wargames ligt, zijn we op zoek naar mensen of verenigingen die demo's van een aantal RPG systemen willen geven.

We denken hierbij aan:
D20 (fantasy en modern)
Warhammer FRP
World of Darkness (Vampire, Werewolf, e.d.)
DSA
All flesh must be eaten
GURPS

Als iemand(en) hier dat wat lijkt, stuur me dan een pm.
Zoals gezegd willen we alle vormen van tabletop gaming op de beurs hebben, maar dit lukt ons niet zonder hulp van anderen. :oops:
In the End, there can be only one!
v1nce

Bericht door v1nce »

Goed initiatief, ook dat jullie er zo lang van te voren mee gestart zijn.
Eternal War
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 16:46

Bericht door Eternal War »

Als je het goed wilt organiseren, moet je de tijd er voor nemen.
En ik wil een beurs neer zetten, waar iedereen met een voldaan gevoel van weg gaat. :D
In the End, there can be only one!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Maar is het dan de bedoeling dat wij daar met een paar man gaan zetten en dan gaan rpg'en, of zouden wij games moeten voorbereiden waar mensen dan aan mee zouden kunnen doen?

Het idee is in ieder geval erg vet, ben zelf niet zo'n DM maar ik zou de beurs wel willen bezoeken. Misschien ook een goed idee om RRPG folders daar neer te leggen, zulke publiciteit krijgen we natuurlijk niet elke dag.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Eternal War
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 16:46

Bericht door Eternal War »

Demo's geven aan het rondstruinend publiek om die met de wondere wereld van RPG's te laten kennis maken.

En als jullie folders willen verspreiden (naast de demo's die jullie dan uiteraard ook geven :twisted: ), dan is dat geen probleem.

We gaan kijken of we a la Spellenspektakel een goodie bag kunnen samen stellen, misschien dat we daarin ook wat ruimte kunnen plaats maken voor wat folders van (of een gecombineerde folder voor een aantal) verenigingen.
In the End, there can be only one!
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

gwhobbybeurs

Bericht door dragonraper »

ikke wil sandwichman spelen ! eventueel ben ik wel te porren voor D&D D20 fantasy demo.....doe ik op de ducosimbeurs ook altijd,dus een beursje meer of minder.....groenten van carlo
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Trouwens, als we ooit nog een meeting willen hebben, is dit natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid! Wat verschillende sessies spelen, gezelligheid en natuurlijk de kans om ons forum te promoten!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Re: gwhobbybeurs

Bericht door Thekkur »

dragonraper schreef:ikke wil sandwichman spelen ! eventueel ben ik wel te porren voor D&D D20 fantasy demo.....doe ik op de ducosimbeurs ook altijd,dus een beursje meer of minder.....groenten van carlo
wat is sandwichman???

@vincere: de meeting voor het rrpg staat geplanned voor 21 januari en heeft een soortgelijke (maar kleinschaliger) inslag! meer info gaat volgen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

sandwichman

Bericht door dragonraper »

een sandwichman is een reclameloper met een reclamebord voor en eentje achterop....vandaar sandwich...groenten carlo
Eternal War
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 16:46

Bericht door Eternal War »

Dragonreaper kom met komende Duco dan even bij de stand van Eternal War langs. Kunnen we even kennis maken en kan ik je meteen aan de rest van de organisatie vd beurs voorstellen (waronder degene die over deo's/participatie-spellen en toernooien gaat).
In the End, there can be only one!
Plaats reactie