RRPG Meeting op 21 januari 2007

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

RRPG Meeting op 21 januari 2007

Bericht door Thekkur »

2007: een mooi jaar om (meer) te roleplayen!
De donkere dagen lenen zich uitstekend voor met actie gevulde avonturen. Het blijkt echter in de praktijk knap lastig om geschikte spelers bij elkaar te vinden voor een tabletop adventure! Daarom organiseert het RRPG een MEETING voor alle roleplayers uit de omgeving van Rotterdam. Dé mogenlijkheid om nieuwe spelers te vinden voor je groep, kennis te maken met ander type games of gewoon weer eens een dagje te rpg-en!

Meer informatie over de meeting vind je hier
www.roleplayers.nl/meeting.htm
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

lang lang lang geleden dat ik hier geweest ben :), maar het lijkt me erg leuk om weer eens mee te doen... Ik moet nog ff kijken of ik kan maar als ik kan dan ben ik zeker van der party
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik heb reclame gemaakt op de D&D Hyves!

http://dungeonsndragons.hyves.nl/events ... ers_Gilde/

Ergerlijke spelfout 1:
Tegelijkertijd is er de mogenlijkheid in het RPG cafe een drankje te drinken.
Ergerlijke spelfout 2:
Tevens zal er zal RPG speciaalzaak 'Freetime Warrior' aanwezig zijn.
Ergerlijke spelfout 3:
Er is keuze uit verschillende speltypen waaonder Fantasy...


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

merci monsieur! Dankzij uwe altijd oplettende ende waaksame oog zal dees site van vouten gevrijwaardt zijn!

:)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Tja, ik ben inmiddels verre van kapot wat betreft de Free Time warrior en het publiek wat daar komt, maar om de boel te nuanceren:

Het is toch wel de bedoeling dat er zo veel mogelijk (potentiele) RPG ers komen (zelfs al zijn sommige misschien niet zo prettig in omgang). Daarbij de Free Time Warrior is best redelijk kwa prijzen, vooral voor oud spul, dus dat van uitknijpen zie ik niet zo.

Maar ik ben het wel met je eens dat ik vrees voor de sfeer en vandaar dat ik ook dus nog niet weet of ik van partij ben.

Maar misschien moeten we gewoon op beste hopen?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Als je niet komt, zul je het ook niet weten - als het dan echt niets is, kan je altijd nog weggaan, maar ik neem aan de er genoeg regulars zijn die komen waarmee je je dus ook wel kan vermaken. :)


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Vincere schreef:Als je niet komt, zul je het ook niet weten - als het dan echt niets is, kan je altijd nog weggaan, maar ik neem aan de er genoeg regulars zijn die komen waarmee je je dus ook wel kan vermaken. :)
Misschien heb je wel gelijk in deze. Ik weet het simpelweg nog niet, zie het dan wel weer. Wens uiteraard iedereen sowieso veel plezier.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

tja als je geen inzet toont en gewoon niet komt voor vrees van de sfeer... :x

Nou ja moet je zelf weten, persoonlijk heb ik hier wel naar uitgekeken en vind het erg jammer dat ik allen tot drie uur smiddags kan, wanner begint het nouook al weer? (niet om drie uur smiddags toch?) :roll:
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hmm, inloop tussen 13:00 en 14:00... maar met een beetje geluk kun je gewoon al eerder beginnen met gamen karma! Wel balen dat je maar tot 15:00 kan!

Zo valt er altijd wel iets aan te merken niet? Ik kan me namelijk ook een discussie herinneren dat de meeting zou moeten plaatsvinden IN de freetime warrior! Dat er iemand komt betekend niet dat je iets MOET kopen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik ben er bij! Kan ik eindelijk eens dat mysterieuze "Dungeons & Dragons" proberen........
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hoe staat het eigenlijk met de inschrijvingen?


Btw Tijn, laat het me ff op tijd weten als je m'n hulp nodig hebt met opzetten (aangezien het op ons clubhuis is), boodschappen enz.


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

@ Karma, Ho wacht eens effe ik denk niet dat wie dan ook mij historisch kan betichten van geen inzet tonen voor RPG en in R'dam dan wel de meeting.

Waren wij het niet die samen urenlang tapijttegels gingen sjouwen om tof RPG hol te bouwen? Was ik het niet die samen met Cali onwijs veel werk deed voor zelfde honk? Heb ik niet veel games gehost en GM ed in verschillende locaties? Heb ik niet geprobeerd om veel nuttige (en ja soms ook erg kritische posts) te maken alhier? Al de discussies over de meeting en de plannen die gemaakt werden. Ben je dat opeens vergeten?

Dat ik er nu (mogelijk!) geen zin in heb komt door wat er allemaal voorgevallen is tijdens de lange tijd dat ik me juist inzette, denk dat mijn goed recht is. Nogmaals ik wens iedereen veel plezier en dat je er naar uit ziet Karma vind ik alleeen maar tof, maar ik denk niet dat je me kan verwijten dat ik dat gevoel niet helemaal deel. We zijn andere mensen met andere ervaringen en voorkeuren, niets mis mee lijkt me zo.

@ Thekkur, idd ik blijf erbij dat ik het geen bezwaar vind dat Freetime warrior komt, vind het zelfs een goed idee vanuit een neutraal oogpunt bekeken. Toendertijd vond ik het ook goed idee om het daar te houden, maar wederom is er in tussentijd wel een en ander gebeurt. Zo ben ik daar een keer of 6 geweest en heb de sfeer beproefd en daarbij erg weinig RPG ers kunnen ontdekken (mijn advertentie/oproep voor RPGers heeft 0,0 spelers opgevelert, ik heb bij Warrior nog nooit een RPG game in progress gezien of zelfs mensen die in RPG boeken keken). Maar dan nog, wat niet is kan nog komen en enkel omdat ik me niet thuis voel in bepaalde sferen wil niet zeggen dat het voor anderen ook zo moet zijn!

Iedereen moet recht blijven houden of eigen mening en gevoelens lijkt me zo!![/i]
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

sorry v1nce mijn bericht was nogal negatief, het je keus en natuurlijk heb je goede reden voor je keuzen. Je bent er vrij in. Ook heb je in het verleden erg veel inzet getoond.
Ik ben alleen zelf van mening dat als er mensen van een winkeltje bij zijn, dat zeker niet totaal sfeeroverheersend is. En vind je er niets aan, ben je vrij om te vertrekken, toch?

Voor de dag zelf ga ik proberen langer te blijven, maar of dat lukt of niet, ik kom zeker even kijken, om weer wat bekende gezichten te zien.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Vincere schreef:Hoe staat het eigenlijk met de inschrijvingen?


Btw Tijn, laat het me ff op tijd weten als je m'n hulp nodig hebt met opzetten (aangezien het op ons clubhuis is), boodschappen enz.
bedankt voor het aanbod! We zitten nu aan de 20 inschrijvingen. Maar daar komen nog wat mensen bij die wel komen maar zich niet hebben ingeschreven :) Een leuke groep bij elkaar dus.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Karma schreef:sorry v1nce mijn bericht was nogal negatief, het je keus en natuurlijk heb je goede reden voor je keuzen. Je bent er vrij in. Ook heb je in het verleden erg veel inzet getoond.
Ik ben alleen zelf van mening dat als er mensen van een winkeltje bij zijn, dat zeker niet totaal sfeeroverheersend is. En vind je er niets aan, ben je vrij om te vertrekken, toch?

Voor de dag zelf ga ik proberen langer te blijven, maar of dat lukt of niet, ik kom zeker even kijken, om weer wat bekende gezichten te zien.
Geen probleem Karma! :) Zoals je weet heb ik je altijd graag gemogen en juist de positieve en hulpvaardige instelling die je meestal ten toon spreid is daar ook een belangrijker reden voor. Dat we soms een andere mening toegedaan zijn doet aan dit alles niets af. :D
v1nce

Bericht door v1nce »

Thekkur schreef:
Vincere schreef:Hoe staat het eigenlijk met de inschrijvingen?


Btw Tijn, laat het me ff op tijd weten als je m'n hulp nodig hebt met opzetten (aangezien het op ons clubhuis is), boodschappen enz.
bedankt voor het aanbod! We zitten nu aan de 20 inschrijvingen. Maar daar komen nog wat mensen bij die wel komen maar zich niet hebben ingeschreven :) Een leuke groep bij elkaar dus.
Da's wel mooi Thekkur! Mocht je mijn grote fietskar nodig hebben voor versjouwen van Drank of RPG boeken, roep maar!
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

meeting op 21 januari

Bericht door dragonraper »

moet ik eigenlijk nog komen opdraven als DM,of zijn er al genoeg slachtoffers voor gevonden.....ik ben sowieso aanwezig...groetjes van carlo (fandath je kan allang D&D spelen,moet je gewoon langskomen !) :D
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

meeting op 21 januari

Bericht door dragonraper »

moet ik eigenlijk nog komen opdraven als DM,of zijn er al genoeg slachtoffers voor gevonden.....ik ben sowieso aanwezig...groetjes van carlo (fandath je kan allang D&D spelen,moet je gewoon langskomen !) :D
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Hey Carlo,

Altijd handig als je in staat bent te DMen, we verwachten genoeg volk om een xtra tafel te vullen bij noodzaak.

Alvast bedankt en tot zondag hey!

Groet,

Menno
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Een extra DM is altijd welkom! Wie bij welke game gaat meedoen bekijken we terplekke, dus het is mischien handig als je een teaserpraatje achter de hand hebt om mensen bij jouw game te trekken ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
arma
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 22 januari 2007, 0:26

Bericht door arma »

Hoi hoi iedereen, ik had zondag toevallig via google gezien dat deze rpg meeting er was, en toen was het al 13.05. Ik had me snel ingeschreven en ben erheen geraced, en na even zoeken samen met een andere speler heb ik het gevonden. Ik vond het een groot succes. (alleen vraag ik me af, is het niet te veel werk voor jullie om al dat eten en drinken te regelen??)

Ik was in het eerste spel een art thief en eindigde als reave(?), en in het tweede een jedi fighter type en ik kickte vrij hard ass :P.. De DM's waren me goed gestemd blijkbaar. Terwijl ik helemaal niet goed roleplayde.. (ben ik niet gewend met mijn groep.. helaas.. maar wat niet is kan nog komen)

aaaaaaaaaaaaanyway! bedankt voor het organiseren, en ik hoop dat er snel een volgende meeting komt.

Het enige dat ik me afvraag, wat zijn de namen van de mensen met wie ik gespeeld hebt (en wat anderen die me opvielen) op dit forum.. Kunnen jullie helpen door in te vullen wat de forum nicks zijn van (alvast excuses voor possibly offensive remarks) de spelers die ik hieronder beschrijf? by the way, ik ken de echte namen wel van een aantal van degenen die ik noem, maar ik post hier liever geen echte namen omdat sommigen dat waarschijnlijk niet fijn vinden:

-wat is de nick op dit forum van de DM van de Vampire game? (big guy die me ook nog naar huis bracht, thnx!)
-zelfde vraag voor de speler die Eric Crone speelde en tevens DM was van de avond-starwars-sessie? (die moest laten zien dat nobody f##ks with the empire)
-de speler die von seigenveld speelde en waarmee ik gezocht heb naar de lokatie?
-de fransman met het franse accent die in matrix style een motorrijder door zijn helm-vizier knalde en die ervoor zorgde dat we een probleem hadden met wat stormtroopers en vierpotige walkers...(ik ben niet zo'n starwars kenner :)
-de bloodmagic dame (die volgens mij haar zoontje bij zich had) en die luidruchtig was in de starwars sessie ;) btw, sorry dat ik je in de Throne ervan weerhield om je tanden te zetten in dat ventje daar :p
-de smuggler in star wars die zijn party zo traag vond :)
-de jedi consular die dacht dat ik heel snel op weg was naar de dark side en die een bomenklim fetish had :)
-jongen met lang donkerblond haar, voornaam begint waarschijnlijk met een T, not sure (wel deel van organisatie)
-jongen die de afwas aan het doen was, die me vertelde dat scouting op hogere leeftijd er op neerkomt dat je gaat zuipen met vrienden, en dus geen knopen gaat leggen in het bos.
-dat ene meisje dat haar character heel sterk speelde in de vampire avond sessie
-het enige andere meisje dat er wel was, maar wat ik nu nog niet heb genoemd? (donker kort haar, vrij tall)
-de piloot die ons (om de star destroyer te misleiden) bijna onze dood inhielp met zijn orbit entry en die later nog terugkwam met een echte In real life ambulance ?!?

Nouja laat ik het daar maar bij houden :)

Groeten,
Barry
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Arma! Welkom op het forum en goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! Was wel wat werk om eten edg te regelen, maar bij volgende meetings gaat dat vast alweer een stukje sneller.

de vampire DM = storyteller
starwars DM=lord xcapobl
fransman= niet op forum
bloodmagicdame met kind=ladyM
de jongen met het donkerblonde haar=me :)
afwasser met blauwe trui=vincere
smuggler die zijn party traag vond= lairnaedon
meisje die vampire character sterk speelde=nehalennia
andere meisje=niet op forum
ambulance medewerker=ridder pim


voorts wil ik hierbij nog even alle GM's/DM"s/ST's bedanken voor hun aanwezigheid en de tijd en moeite die ze hebben genomen een game voor te bereiden!
De foto's komen snel online!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Lady M.
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: donderdag 28 september 2006, 21:58

Bericht door Lady M. »

arma schreef:-de bloodmagic dame (die volgens mij haar zoontje bij zich had) en die luidruchtig was in de starwars sessie ;) btw, sorry dat ik je in de Throne ervan weerhield om je tanden te zetten in dat ventje daar :p
That would be me ;o) En de uk was mijn zoon Goof. Tja, was wel zeer jammer ja... maar gelukkig heb ik me kostelijk vermaakt met dat andere ventje toen we weer terug waren in de Throne :twisted: (Wat wreed werd verstoord door Eric Crone :evil:)
KYS Ma-Ray

Credendo vides...
Lady M.
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: donderdag 28 september 2006, 21:58

Bericht door Lady M. »

Thekkur schreef:bloodmagicdame met kind=ladyM
tja, dat krijg je ervan als je smst tijdens het forummen, dan druk je wel eens te laat op 'ok' :wink:
De foto's komen snel online!
Eh... joepie??? :?
KYS Ma-Ray

Credendo vides...
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

De Fransman heet: Jean-Baptist (zeer toepasselijk!)

En: You're welcome!
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Plaats reactie