Elf Fantasy Fair

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Elf Fantasy Fair

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

http://www.elffantasy.nl/wp/?page_id=1088

20/21/22 april; heeft iemand zin?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

fantasyfair

Bericht door dragonraper »

ik ga waarschijnlijk op zaterdag in vol ornaat nogwel....the blacknight will ride again !
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik was wel min of meer van plan er heen te gaan, maar het weekend begint intussen aaridg vol te lopen. Misschien zondag, maar zeker weet ik het niet.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Lady M.
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: donderdag 28 september 2006, 21:58

Bericht door Lady M. »

Ik ben ooit 1x geweest, maar dat was voor mij zo'n tegenvaller, dat ik geen behoefte meer voel voor dit spektakel...
KYS Ma-Ray

Credendo vides...
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

De meningen over de Elf Fantasy Fair zijn verdeeld op dit forum, dat heb ik al eerder gemerkt. Ik ben zelf ook één keer geweest en vond het eigenlijk best aardig. Ook weer niet heel bijzonder, maar zo om de paar jaar zou ik wel eens een kijkje willen nemen. Nou ja, het zal er qua tijd wel niet van komen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Uiteindelijk ben ik inderdaad niet gegaan. Gisteren, toen ik ergens anders heen moest, kwam ik op station Schiedam wel heel toevallig Dragonraper tegen, die op weg was naar de EFF. Hij was nog niet helemaal in vol ornaat, maar duidelijk op alles voorbereid, met vervaarlijk ogende wapens en uitrustingstukken.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Das wel erg toevallig! Ben benieuwd hoe het is geweest... Wie zijn er geweest?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

fantasyfair

Bericht door dragonraper »

het was druk,warm en heet.....O.ja...zei ik al dat het erg druk was...een drow heeft mij even geholpen om in mijn kostuum te komen,toen dat eindelijk allemaal goed zat kon ik op weg...nou ja op weg....meer om de zoveel meter stilstaan voor de fotosessies,soms met kinderen danweer met alleraardigste meisjes en zelfs met knuffelaars,jaja !zo hier en daar zag ik wat goudvissen voorbijzwemmen in mijn helm,maar dat zal de warmte wel geweest zijn...heb het toch maar liefst tot 5 uur weten uit te houden...en ben toen met een grote stapel boeken weer huiswaarts gegaan...groetjes van carlo/dragonraper
Plaats reactie