twee spelers gezocht (r'dam zuid)

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

twee spelers gezocht (r'dam zuid)

Bericht door mord-sith »

hoi,

voor een nieuw opterichte rp groep zijn we nog op zoek naar twee spelers. liefst wel met enige ervaring, maar op zich kunnen we 1 newbie wel hebben, aangezien de rest wel meerdere jaren ervaring hebben. liever niet twee echter.

het idee?
1x per week, op een avond of mogelijk zondag middag een sessie.
daadwerkelijke rolplay, dwz caracters uitdiepen, reden hebben waarom ze barbar/rogue/fither zijn, en waarom ze met een groepje rondrenne en hun leven voor elkaar wagen. geen pure powerplay, maar wel uitegwerkte play.

laat maar weten als je interesse hebt, je kunt me ook mailen op:
jade.moors@gmail.com

ps. het is dus in rotterdam zuid, binnen twee minuten van station lombardijen dus ook met ov zeer goed bereikbaar
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Hallo,

Ik heb mogelijk wel interesse. Ik woon ook op Rotterdam zuid, en wil juist wat meer als speler dan als DM gaan fungeren. Kun je me er wat meer over laten weten?



Groets,
Lord Xcapobl.
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

absoluut,

we willen voornamelijk d&d 3.5 spelen met af en toe iets anders tussendoor, zoals cyberpunk.
het eerste adventure zal mijn vriend dm'n, daarna kunnen we verder kijken, of iedere keer ieadn anders, roulernd zeg maar. of gewoon degene die daar zin in hebben.
het doel is toch echt om minstens weekelijks te spelen, met af en toe een extra dag, als er een vrije dag is of zo en iedereen kan.

wat voor ons belangrijk is:
serious roleplay, met lol, maar waar wel echt aandacht aan caracters word besteed. een logisch goed in elkaar zitten caracter is leuker dan pure powerbuild.

wat je nodig hebt, ach niet veel, wat ervaring en een phb. verder heb ik bijna alles van 3.5 op de computer als pdf, dus als je een usb kaartje meeneemt kun je boeken die je nodig hebt voor caracter build oploaden.

als je het wat lijkt, ik zou zeggen kom een keer langs, kunnen we zien of het klikt enzo.
woensdag komt een andere jongen ut r'dam langs. mischien dat jij dan ook toevallig kan. dan zouden we met vier zijn, wat al genoeg is om te spelen. iedealer wijs komt er dan nog 1 iemand bij. dan hebben we toataal 1 dm en 4 players. volgens mij de prettigste groepsgroote
jade
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Klinkt goed. Ik wil ook wel meedoen.
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

super!
dan zouden we vier mensen hebben!

kun jij woensdag aanstaande toevallig?
dan kunnen we met z'n allen om de tafel gaan zitten en even alles doorspreken, en een begin maken met rp'en!
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Komende woensdag gaat me helaas niet lukken, ik heb een late dienst. De keer daarop wellicht?
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

Lord Xcapobl schreef:Komende woensdag gaat me helaas niet lukken, ik heb een late dienst. De keer daarop wellicht?
jammer, wanneer zou je wel kunnen?
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Deze week nog...

Donderdag avond. (31-5)
Vrijdag avond. (1-6)
Zaterdag avond. (2-6)
Zondag avond. (3-6)

Volgende week...

Woensdag avond (6-6)
Donderdag avond. (7-6)
Vrijdag avond. (8-6)
Zaterdag avond. (9-6)
Zondag avond. (10-6)

Doorgaans kan ik wel elke zondag avond, vanwege hoe ik zelf een stuk van mijn rooster kan samenstellen. Daarnaast heb ik wel eens late diensten en nachten (zoals begin volgende week), of hele dagen vrij midden in de week.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Woensdag lukt me wel. Hoe lang wil je doorgaan?
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

Toejam schreef:Woensdag lukt me wel. Hoe lang wil je doorgaan?
mooi,
en hoe bedoel je doorgaan? tot hoelaat in de avond?
ik denk tot een uur of 23.00 aangzein mijn vriend de volgende dag werkt.
ik stuur je even een pm'met mijn adres.
schikt vanaf 20.00 jou?
dit is zeg maar ook om kennis te maken met elkaar enzo, en een party te bouwen.
op keren dat we echt gaan spelen proberen we minstens 4 tot 5 uur ervoor te hebben.
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

okey, doen we het, als het je het wat lijkt als volgt, woensdag komen er nu twee mensen kennis maken, dan spreken we met hun een volgende dag af om echt te gaan spelen, en hoi daarbij rekening of je kunt. dan laat ik jou dat weten.

of als je eerst mij en mijn vriend wil leren kennismaken, kun je ook voor de eerste sessie langskomen, zeg maar wat jij prettiger vind
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Ik kan er niets op beloven, maar misschien dat er wel een collega is die een late dienst van me over wil nemen. Moet ik het alleen wel dinsdag allemaal geregeld hebben.

Anders lijkt me het zeker een leuk idee eens een keer langs te komen om kennis te maken, vast wat dingen te bespreken. Ik zie morgen wat ik aan die late dienst kan doen (met de huidige zieken en dergelijke zie ik het niet snel gebeuren dat ik op zo'n korte termijn verlof krijg), en anders hoor/lees ik het graag wel.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Hallo Jade,

Ik heb mijn late dienst weten weg te ruilen, en zou dus woensdag in de avond gewoon langs kunnen komen, gelijk voor de kennismaking en dergelijke. Heb je voor mij een plaats, een tijd, en een indicatie wat ik het beste mee kan nemen?
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

hey super, dan zitten we met z'n allen rond de tafel!

ik stuur je via pm even mijn adres.

de rest komt zo rond de 20.00

er is niet echt nu nodig iets mee te nemen, normaliter natuurijk de phb en je dobbelstenen, maar aangezien dit voor kennismaken enzo is, weet ik niet of we al aan echt roleplayen toe gaan komen.
je kunt je phb voor de zekerheid meenemen, mochten we beskluiten vast een party op te bouwen en een stuk te beginnen.
jade
Plaats reactie