Ducosim spellenspektakel meedenken!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Ducosim spellenspektakel meedenken!

Bericht door Thekkur »

Hallo lieden! Dit mailtje kreeg ik binnen. Leek me wel aardig om het door te spelen! Ten slotte zijn we met z'n allen het RRPG, dus als jullie interesse hebben kunnen jullie ook meedenken hoe het er uit zou mogen zien!

Gr
T


Beste bevriende verenigingen van Ducosim,

Tijdens het komende SpellenSpektakel (23, 24 en 25 november 2007) zullen de Nederlandse spellenverenigingen de mogelijkheid krijgen zichzelf te presenteren. Beursorganisator Matthijs Mossink heeft besloten de zaken dit jaar drastisch anders aan te pakken. Hij geeft ons de mogelijkheid om een zaal te vullen met alle Nederlandse Spellenverenigingen.

In principe hebben we de vrije hand in de manier waarop we de zaal willen aankleden en in de manier waarop we de zogenaamde 'community-zaal' willen gaan benutten. Er zullen voor de diverse verenigingen geen kosten aan verbonden zijn. Het is dus een mooie manier om gratis extra naamsbekendheid te verkrijgen en dat te combineren met gezellig met onze hobby bezig zijn.

Deze e-mail is met name bedoeld om goede ideeen te verzamelen over hoe wij ons als spellenverenigingen het best kunnen en willen presenteren. Alle ideeen zijn van harte welkom!
Het basis-idee is dat de verenigingen demo's kunnen geven op hun eigen "vakgebied". Voorts mogen we natuurlijk ook nieuwe leden werven.

Verder willen we graag van jullie weten of jullie ook van plan zijn om als vereniging naar het SpellenSpektakel te komen. Het mooiste zou zijn als we ons in grote getale kunnen presenteren. Laat echter ook iets horen als je niet kunt of wilt komen.


Groeten van het type vriendelijk,
Namens de landelijke spellenvereniging Ducosim,

BoB
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Lang geleden ben ik naar het Spellenspektakel in Eindhoven geweest, en heb me toen prima vermaakt. Maar dat is lang geleden.....de meningen over het Spellenspektakel van vorig jaar zijn heel wat minder positief; zie hier. Alles 999 Games wat de klok sloeg.

Maar dit jaar is het Spellenspektakel door een nieuwe organisator naar Zwolle verplaatst. Misschien een frisse start?

Anyway....als er wat mensen heen willen, wil ik ook wel mee (ik heb ook nog een rijbewijs, kan handig zijn). Wat we daar dan moeten doen? Nou, tafeltje pakken en (rollen)spel spelen, denk ik zo. En zou het wat opleveren? Misschien, misschien....Zwolle is een eind weg, maar misschien komen we wel wat Rotterdamse Rollenspelers tegen die zich daarna op het forum melden. Maar het RRPG is natuurlijk niet echt een "traditionele" vereniging met een vast clubavond of zo, die op die clubavond graag nieuwe mensen ziet verschijnen. We hangen toch wat als los zand aan elkaar, met af en toe een evenement (en nu zowaar een ODM-groep). Dus of het wat oplevert qua "ledental"? Ik weet het niet.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Het is nog wel eventjes, maar het klinkt als een leuk idee om er met een groepje heen te gaan! Behalve dat het een behoorlijk eind is. Maar wie weet biedt jouw rijbewijs dan wel uitkomst fandath! Dat het alleen 999 games-stuff zou zijn daar zou ik me niet door laten tegenhouden.

Ik zal hem op de RPG-agenda zetten!, nog wel even een nieuwe pagina aanmaken dus ;)

ps-wat een onmogelijk leesbaar stuk zeg van die belg! :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Thekkur schreef:ps-wat een onmogelijk leesbaar stuk zeg van die belg! :)
Da's waar, maar als je wat naar beneden scrollt, zie je dat degenen die er op gereageerd hebben (waaronder niemand minder dan dragonraper) het in ieder geval inhoudelijk wel met hem eens zijn.

Als we er heen gaan, kunnen we wel een autootje huren of zo. Of misschien gaat er wel iemand mee die er een heeft?!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Zoals elders gezegd heb ik best zin om weer eens een sessie te spelen/of samen te komen, maar een spellen spektakel dat uren heen en terug rijden is, is me toch te gortig. Jammer dat 't niet wat centraler is, Zwolle of all places....
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

maar ja, het kan ook gewoon leuk zijn om een dag op pad te zijn met een groep mensen. muziekje in de auto, desnoods een mobile RPG :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja da's ook weer zo, zo'n road trip kan erg leuk zijn.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Chauffeur zijn heeft voor- en nadelen. De Morgenster heeft ooit een exepeditie naar Düsseldorf ondernomen, in een vrij klein autootje, met mij achter het stuur. En met verder in de auto.....vier andere leden, onder wie Hubert en Eduard. Ik zat wel goed, maar zij kwamen helemaal opgefrommeld aan. Gelukkig kregen ze wel wat ter compensatie: prima lokaal gebrouwen bier, dat ik helaas moest laten staan.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie