Tim's verjaardags party

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Gefeliciteerd! Ik ben er bij, PM me het adres even aub.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hoera, maar ik zit dan helaas op de boot naar Stockholm (de zgn. "fuck ferry") dus ik kan er niet bij zijn. Veel plezier!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ik heb niet geholpen met verhuizen (tenminste niet de laatste keer), maar wil wel graag komen eten, aangezien ik vroeg terug moet gaan voor de reis naar het oosten.
v1nce

Bericht door v1nce »

Uiteraard ben je zeer welkom Karma, kom ajb!! :)
v1nce

Bericht door v1nce »

Tenzij ik anders hoor ga ik er dus van uit dat ik Chinees eten moet kopen voor 7 personen (dan tel ik Cali, mezelf, Karma, Graham en de bovenstaande personen mee).....?!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Graag! En waar is het?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

:D he lijkt me tof, maar de volgende dag wil ik weer in de banken zitten. En bovendien heb ik in het weekend gratis reizen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Cali, ik kom natuurlijk naar je feestje, samen met Angélique, kan zij dan ook mee-eten???

Moet ik m'n dice nog mee-nemen? :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

:cry: ja ik kan niet dus. Heb het te druk met studie.
:) maar een goed feessie en tot een week later. Ik heb mijn deadlines dan achter de rug, (hopelijk)
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja zij kan ook komen eten. Ik koop nu (samen met Cali) dus eten voor 8 personen. Klopt dat?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi hoi! Morgen is het feest! Een hoop mee-eters. Ik neem m'n eigen bord mok en bestek wel mee! ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Nou dat is niet eens zo'n slecht plan! Tim zit niet super ruim in bestek en zo geloof ik..
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Was erg leuk, bedankt!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Was idd leuk. Het is dat ik op Vrij, als ook Za had gewerkt en dan op Zondag overdag had geklust, anders was ik denk ik wel langer gebleven. Was nogal gaar en moest wat rust op zoeken. Maar de Chinees smaakte vandaag ook prima! :)

Misschien moeten we volgende keer weer eens wat doen met dezelfde groep mensen. Een fietstochtje in de zomer naar een bos of zo? Is maar een idee.

@ Fandath, apropos, hadden ik en Cali jou nou als een gesproken over die hele gare maar hele toffe 2dehands boekwinkel in Schiedam centrum..?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Was een 'gezellige' ;) verjaardag! Volgende keer zou ik alleen wat meer sfeervolle verlichting ophangen, en de muziek was ook te zacht. Ik heb helemaal geen motorhead gehoord! :twisted:
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Die boekwinkel, ja, daar ben ik wel eens geweest. Maar ik ben tegenwoordig een beetje voorzichtig met boeken kopen. Ik heb er nog te veel ongelezen in de kast staan.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie