Spelers gezocht voor Warhammer Fantasy groep, omg Zoetermeer

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elbee
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 22:46

Spelers gezocht voor Warhammer Fantasy groep, omg Zoetermeer

Bericht door Elbee »

Gezocht: 1 a 2 spelers voor Warhammer Fantasy (2nd edition). Ben je een leuk stel (geen verplichting!) en zoek je een hobby om samen met anderen te doen, lees dan verder! (hmm, klinkt als een sexadvertentie :oops: )

Ik ben zelf als GM/DM/spelleider of hoe je het ook noemen wilt enige tijd geleden gestart met een groep beginnelingen op roleplay gebied met Paths of the damned. Dit is een fantasy-setting.

Helaas is de groep uit elkaar gevallen doordat het een aantal spelers niet lag, dus we zoeken wat nieuwe slachtoffers :P

Wie zijn we: Op dit moment bestaat de spelersgroep uit 3 personen, twee mannelijk, 1 vrouwelijk. Leeftijd 30+ en beginnende spelers. De GM (ondergetekende) is zelf inmiddels 37 jaar en al meer dan tien jaar actief in roleplayend nederland (ook LARP). Heb zo ongeveer alles gedaan, spelen, organiseren, leiden, figureren, enz.

Wat zoeken we: 1 a 2 personen (nog wat leuke dames zal die ene vrouwelijke speler vast leuk vinden, en de mannen uiteraard ook :P ). Zoals gezegd: ervaring is niet nodig. Weten wat een RPG is en/of van fantasy en gezelschap houden is al voldoende. We spelen o.a. in Zoetermeer, dus als je daar kan komen is er wat dat betreft ook geen probleem.

Heb je interesse laat het weten via een reply of PM (graag met wat info). Dan nemen we zsm contact op!
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Klinkt lief, ik zal wanneer ik klaar ben met werken vandaag nog eens een PMmetje met info er door heen gooien.
Plaats reactie