Gezocht: Groep en/of spelers Dordrecht + omgeving

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Gezocht: Groep en/of spelers Dordrecht + omgeving

Bericht door Neanie »

naam: Wilco
leeftijd: 25
woonplaats: Dordrecht (krispijn, 20 minuten lopen station, tussen 2 buslijnen vanaf station)
games: Dragonlance? Boeit me niet zo heel veel maar eigenlijk vooral ervaring met de klassieke fantasy games
soort game: vooral geen hac'k 'n slash
dagen: Vrijdagavond, zaterdagavond, misschien zondag middag. Door de weeks gaat me waarschijnlijk te snel opbreken met studie enzo
overig: Ik speel nu een jaar of 10, begonnen met wat vrienden wat prutsen en ad&d, naderhand wat geprobeerd met dnd maar vrij snel bij Dragonlance en saga uitgekomen wat we jaren wekelijks gespeeld hebben, ook de eerste jaren tijdens studeren ook nog maar op een gegeven moment begonnen we teveel te verspreiden. (We woonden en speelden altijd in/om Sittard)
Ik heb zelf een klein beetje dm ervaring, paar premade RPGs van de RPGA geDMt, en wat met mijn eigen wereldje.
Heb geen problemen met afgewisseld DMschap, maar ik heb nog wel wat te leren in dat opzicht maar dat gaat enkel via ervaring.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey Wilco ik woon zelf in Den Haag, ben wel van plan om hier een groep te gaan vormen, die idd NIET Hack en slashed en Wel (bijna) wekelijks speelt en dan dus niet 4 sessies en dan weer half jaar nix. Lijkt me verschrikkelijk tof om vaste groep te hebben waarmee je echt een campaign speelt gedurende 6 maanden of meer.

Maar goed, kan me ergens voorstellen dat Den Haag voor jou te ver is?
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Ligt beetje aan aansluiting, den haag naast het station kan al sneller bereik baar zijn dan sommige plekjes rotterdam of die dorpen hier de polder in.
Maar op zich is het een aardig stukje en de ns is duur als de weekkaart niet geldig is. Maar een vrijdag avond zou ik overwegen
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

eej ik zie dat je al langer zoekt naar iets in Dordt.. is dat nog gelukt? ben wel nieuwsgierig...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Neanie, is misschien wel leuk om ook eens saga te spelen. Ik ben wel benieuwd naar deze 'diceless' opzet. :)
Plaats reactie