Spelers gezocht voor d20 modern apocalypse campaign

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
faust
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 7 februari 2008, 18:43

Spelers gezocht voor d20 modern apocalypse campaign

Bericht door faust »

Hallo,

Omstreeks maart wil ik graag beginnen met een d20 modern apocalypse campaign. Het is de bedoeling om serieus te role-playen maar er mag ook gelachen worden. Tot op heden heb ik twee spelers, maar ik wil er nog twee bij hebben. Het streven is om 1 keer in de 2 weken te spelen. Als je interesse hebt, klik dan op de reply-knop!

Groeten...
Master of Puppets
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

waar? hoe laat? enz enz...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hoi faust! Kun je wat meer uitleggen over wat voor soort game je speelt etc?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

hey,

ik heb ook een groep met twee spelers, waar we d20 modern post apocalyptisch spelen...
ik ben naarstig op zoek naar meer spelers, maar er is iet veel in interesse in d20 modern.
mischien een idee om deze twee groepen samen te voegen? zitten we al aan de vier spelers.

wij spelen trouwens in rotterdam
faust
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 7 februari 2008, 18:43

Bericht door faust »

Sorry voor de late reactie. Voor zover het er nu uitziet heb ik nu zo'n 5 spelers. Aangezien in nog nooit ge GM'd heb en ik met veel nieuwe spelers te maken heb, laat ik het hier liever even bij. Meer dan genoeg. Ik zal binnenkort voor de lol eens de campaignsetting posten.
Master of Puppets
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

dat is wel een groot aantal om mee te beginnen! Maar goed, dan kan er ook nog eens een afvallen als ze het niet naar hun zin hebben ;) en je kunt in elk geval spelen als er eens iemand niet kan! Ben wel benieuwd naar je campaign setting, wil zelf al een tijd weer iets post-apocalyptisch gaan spelen. Overigens kun je ook het 'sessie evaluatie' sub-forum gebruiken om buiten de sessies om met je spelers te communiceren over de game!
Heeft voor veel andere games al goed gewerkt :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Post Apo eh? Ik moet zeggen dat het mij (en ik geloof ook Cali) wel erg spijt dat die sessie die we toendertijd speelden in "U3" niet langer stand hield door vele omstandigheden,.. enne ik herrinner me ook deels door een akkefietje "involving a Shotgun, a overly bold PC and a "controversial" ruling" ;)

Maar goed, we hebben echte goede herrineringen aan veel delen van die sessie, was toch wel eens heel wat anders met veel nieuwe interessante mogelijkheden,.. ach jam,... one day... (Ongeveer even veel kans dat die sessie weer opgepakt word als dat "the apocalypse" zich echt voltrekt. :)
Plaats reactie