gezocht: leuke enthousiaste in-depth roleplayer.
waar: Spijkenisse (mensen kunnen opgehaald worden van de metro)
style: in depth roleplaying, no meta or hack'n'slash
campaign setting: eberron
tijd: maandag avonds half 8 tot 12 (voor mensen die de laatste metro willen nemen)
we zijn een leuke groep roleplayers die op maandag avond bij elkaar komen in Spijkenisse om een mysterie op te lossen en een bedreiging voor eberron te voorkomen. veel plots en gelach, serieus maar relaxed.
half maart gaat een van ons voor een half jaar naar Australië voor stage.
wij zijn op zoek naar nieuwe speler die serieus, maar los, kan spelen. het gaat meer om het verhaal en de "echtheid" van het karakter. ervaring zou fijn zijn maar getalenteerd is ook goed.
spelers:
jorg: kalashtar soulknive rogue
alex: changeling rogue
jaco: human female shadowcaster
sam (tot half maart): valenar elf fighter
richard: dm
speler gezocht in rotterdam/spijkenisse
-
- Leenheer
- Berichten: 83
- Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05
-
- Leenheer
- Berichten: 83
- Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05
we spelen in principe volgens de regels, maar als het in het verhaal ligt dan kunnen regels gebogen worden of even "genegeerd" worden. sommige dingen die heroïsch zijn of epic of gewoon een bonus geven aan het verhaal geven dan moet het absoluut kunnen.
voorbeeld:
in een gevecht stimuleer ik meer de cinematic kant van het bewegen en de dingen die je kan doen. ik ga niet balans checks vragen of tumble checks (tenzij het echt nodig is) of op hun vingers kijken of ze we wel de regels volgen. dat slaat een beetje het verhaal dood en maakt het allemaal een beetje klinisch. er mag wel meer dynamiek in de regels zijn.
elk character heeft een aparte vechtstijl en die proberen we dan ook wel uit te spelen. als er teveel gerold voor moet worden heb je ook minder zin om de volgende keer iets spectaculairs te doen.
voorbeeld:
in een gevecht stimuleer ik meer de cinematic kant van het bewegen en de dingen die je kan doen. ik ga niet balans checks vragen of tumble checks (tenzij het echt nodig is) of op hun vingers kijken of ze we wel de regels volgen. dat slaat een beetje het verhaal dood en maakt het allemaal een beetje klinisch. er mag wel meer dynamiek in de regels zijn.
elk character heeft een aparte vechtstijl en die proberen we dan ook wel uit te spelen. als er teveel gerold voor moet worden heb je ook minder zin om de volgende keer iets spectaculairs te doen.
-
- Leenheer
- Berichten: 83
- Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05