Vr. 23 jaar zkt DnD homies

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
CarlosTheDwarf
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 20 juni 2008, 10:48

Vr. 23 jaar zkt DnD homies

Bericht door CarlosTheDwarf »

Hallo, mijn naam is Anastasia en stiekem wil ik sinds mijn 8ste al een keertje DnD spelen. Helaas hadden mijn vrienden totaal andere interesses en moest ik mijn voldoening halen uit jaren 80 fighting fantasy pockets van Ian Livingstone (Het Roversnest kon je bij de Centrale bieb huren).
Ik ben dus een beginner en woon in Rotterdam centrum. Zondagmiddag eens in de twee weken zou voor mij ideaal zijn.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Anastasia, welkom op het forum. De laatste tijd is het nogal rustig hier, dus misschien vind je niet gelijk een groep om bij aan te sluiten. Wat voor soort game zoek je precies?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

@ Anastasia, Ik had het er laatst over met Cali dat ik graag binnen afzienbare tijd in ieder geval een one of sessie wou hosten (als dat er meer weer worden tof maar dat moet zich bewijzen). Als je interesse zou hebben om mee te spelen, leuk! :) Zou overigens wel waarschijnlijk in Den Haag plaats vinden.

V
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

e.e.a. is wel duidelijk uit het artikel op je site! Volgens mij ben je op zoek naar een klassiek RPG adventure. Helden, monsters, dobbelstenen chips en cola? Of zie ik dat verkeerd?

Toffe site trouwens! Staan een hoop idngen op die er voor zorgen dat ik de dingen die ik echt moet doen uitstel.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

toeval wil dat hier bij mij aanstaande zondag een d&d groep van start gaat. we spelen om de zondag in r'dam zuid.
heb je er een pm over gestuurd
Plaats reactie