Mystic Fair

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Mystic Fair

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Gaat iemand nog naar de Mystic Fair dit weekend in Ahoy?

Zie http://www.mysticfair.nl/ (bedankt voor de tip, Peter)

Ik weet het zelf niet zo zeker - heb allerlei dingen te doen, en het zal er een beetje van afhangen hoe het daarmee staat. Zondag misschien - want als ik tijd heb, lijkt het me wel leuk.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Het was vorig weekend en ik ben niet geweest, maar toch bedankt.

Doe je mee met het EK?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik ga ook niet mee, ben pas net terug van een weekje welpenkamp :) Dat was overigens ook leuk. Mystic fair klinkt mij een beetje te... mystic
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Het viel allemaal best mee met de Mystic.

Leuk om te zijn geweest, en ik ben weer met een stapel CD's de tent uit gelopen, maar het was wel te vergelijken met de Gothic en Fantasy beurs die ik in Rijswijk heb meegemaakt.

Viel me wel trouwens op, er stond een standje met wat Warhammer spul, en er waren wat LARP verenigingen. Verder was de beurs voor mensen met meer 'gaming' dan 'gothic en fantasy' (in de zin van elfjes, drakenbeelden, boeken, kleding, etc) niet zo heel interessant. Duidelijk geen spellenbeurs, maar dat pretendeert het ook gelukkig niet te zijn.
v1nce

Bericht door v1nce »

En hoe waren de "Mystic Bit**es? ;)

Hmm dat rijmt soort van,..
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Zoals te verwachten... variabel.

Er liepen er rond waar ik nog wel mijn denkbeeldige gnoe van af zou trekken als die het gedrocht zou bespringen...

maar er waren er ook bij, dat ik zo eens dacht dat het beter was om even uit de buurt te gaan staan. Een beetje versufd te gaan staan staren en kwijlen doet je sociale aaibaarheidsfactor geen goed als je begrijpt wat ik bedoel. Van die types die je, of ze nou met je mee gaan of niet, toch wel op een erg prettige manier een onrustige nacht "rust" geven...

En dan nog heel wat tussen die uitersten in.
v1nce

Bericht door v1nce »

Ha ha, dank voor de review. Ongeacht uiterlijk kom je er vast in ieder geval niet doorsnee types tegen, hmm ,... en wat betreft mannelijke competitie, je hebt vast niet veel te duchtten ervan. Maar goed, ik vroeg het meer uit algemene interesse aangezien ik niet vrijgezel ben.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Mannelijken...?

Heel veel van het type langharig werkschuw tuig.
Een aantal gedistingeerde gothic heren, compleet met lange jassen, hoge hoeden en wandelstokken.
En nog zo wat links en rechts.
Plaats reactie