speler gezocht in omg spijkenisse voor 4th

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Grey_
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 2 maart 2005, 16:44

speler gezocht in omg spijkenisse voor 4th

Bericht door Grey_ »

gezocht: leuke enthousiaste in-depth roleplayer.
waar: Spijkenisse (in loopafstand van de metro)
style: in depth roleplaying, no meta, hack'n'slash or powerplay
campaign setting: eigen variatie op DnD 4th edition core setting
tijd: Zaterdag avond

Op zaterdagavond begin ik met 3 anderen een campaign in de nieuwe 4th edition rules. Graag zou ik deze groep willen uitbreiden met nog 1 of 2 andere spelers.
Veel gelach, veel plots en veel te ontdekken in deze nieuwe wereld. Er zal volop gegijnt worden maar ook serieus en relaxt gespeeld worden.
We zijn op zoek naar 1 of 2 extra spelers die lekker in de groep passen. Ervaring is geen must, daar wij allen nog niet vreselijk bekend zijn met 4th edition.
Het is belangrijk bij zo'n kindje dat wanneer je er op past, je niet heter dan 40 graden wast.
En niet centrifugeren, want dan loopt de trommel vast. (Herman Finkers)
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

goh klinkt leuk.
heb zelf best wel ervaring en ik ben meer een indepth player. verder ben ik zelf net begonnen met 4th ed. alleen zaterdagavond gaat me niet lukken... dan ga ik vaak gewoon uit.
als het op een andere dag dan zou ik wel mee willen doen.

wat is de gemiddelde leeftijd een beetje?
Grey_
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 2 maart 2005, 16:44

Bericht door Grey_ »

Hey richard,

De gemiddelde leeftijd is rond de 22/23 jaar.
Helaas kunnen we niet afstappen van de zaterdag omdat dit echt de eenige avond is dat voor ons echt uitkomt.

Heel erg bedankt voor je interesse, misschien als er mogelijkheden voor je ontstaan om toch te kunnen hoor ik nog van je :)
Het is belangrijk bij zo'n kindje dat wanneer je er op past, je niet heter dan 40 graden wast.
En niet centrifugeren, want dan loopt de trommel vast. (Herman Finkers)
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Klinkt goed. Ik moet alleen bekennen dat ik niet zo'n heel goede Roleplayer ben. (ik wil er graag aan werken)
Ik zocht al een tijdje naar een groep die 4de editie wilde spelen. Wat bedoelde je met een eigen variatie? (ik gruw van slechte huisregels)
Grey_
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 2 maart 2005, 16:44

Bericht door Grey_ »

Met eigen variatie doel ik meer op het feit dat ik een eigen variatie van de setting geef.
De wereld waar je in leeft blijft je verassen en er is niets van in boeken te vinden, dus niemand in de party heeft meer (meta) kennins van de wereld.

In princiepe hebben we (nog) geen huisregels ingevoerd
Het is belangrijk bij zo'n kindje dat wanneer je er op past, je niet heter dan 40 graden wast.
En niet centrifugeren, want dan loopt de trommel vast. (Herman Finkers)
Plaats reactie