spelers welkom

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelers welkom

Bericht door dragonraper »

er is weer plaats voor een,of meer spelers ..we spelen D&D 3.5 evolved (paizo)...speelavonden op vrijdag en zaterdag,en ook nog op zondagochtend voor de ,,diehards,,locatie ongewijzigd in schiedam aan het RAAM 30 (D&D club schiedam) groetjes van carlo.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hey carlo, spelen jullie op zondagmorgen? Dat is wel voor de echte die-hards!!! Is dat voor of na het ontbijt? ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

zondag D&D

Bericht door dragonraper »

jazeker ,ik heb voor zondag een DM en spelers die niet ,s avonds kunnen spelen wegens verplichtingen(moeder de vrouw weet je wel)....aanvang 10 uur,tot een uur of 3a4....heb al 4 spelers voor de zondag,dus er mogen er nog 2 bij....groetjes van carlo
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Lang, heel lang geleden (zo'n 2 jaar volgens onze jaartelling) Heb ik 2 zaterdagavonden met jullie geD&Ded. Ik had toen nog helemaal geen ervaring met D&D en ben toen mede dankzij een cultuurshock gevlucht. Mischien was het ook niet zo'n geweldig goed idee om als nieuwe speler een level 12 fighter in een wat meer ervaren groep te gaan spelen.

Inmiddels heb ik meer ervaring opgedaan, en ik ben wederom opzoek naar een D&D groep. Ik ben ondertussen wel wat gewend, en omdat vrijdagavond me toch iets beter uitkomt dan zaterdagavond, vroeg ik mij af of ik het weer eens een keer mocht proberen.

Groeten,


David.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelers welkom

Bericht door dragonraper »

maar natuurlijk david,alhoewel je toch weer een hoog level character mag maken (level9),heb ik op de vrijdaggroep meer beginners zitten.....en de speelsnelheid is vrij laag...we beginnen zo een beetje om half 8....we spelen nog steeds 3.5 D20 systeem....maar wel aangepast aan de PAIZOcampaign wereld GOLARION....hope to see you soon....groetjes carlo
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Bedoel je de Pathfinder RPG? Ik heb hem op de computer staan, dus dat moet wel goed komen.
Of bedoel je de Pathfinder adventure paths? Ik heb namelijk al 4 delen van Curse of the Crimson Throne thuis staan, en het lijkt mij niet zo'n goed idee om daaraan mee te doen als ik al weet hoe het verhaal loopt.

Edit: Wat zijn de regels voor character creation? Is er nog een bepaalde rol die in de groep vervuld moet worden?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelers welkom

Bericht door dragonraper »

ben bezig met de betatest jawel,en ja we spelen daadwerkelijk curse of the crimson throne,maar we zijn bij deel 5 aangekomen,heb een klein miniadventure ingelast om te zorgen dat de party genoeg op level is voor deel 5
verder is charactercreation vrij standaard...groetjes carlo
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelers welkom

Bericht door dragonraper »

klein veranderingetje,op vrijdag spelen wij rise of the runelords....op zaterdag dus curse of the crimson throne....groetjes carlo
Plaats reactie