Groep geozcht in omgeving Den Haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Meshmer
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 25 maart 2009, 13:41

Groep geozcht in omgeving Den Haag

Bericht door Meshmer »

Hoi allemaal,

Ik ben een paar maanden geleden in den Haag komen wonen, en zou het leuk vinden om mijn roleplay-hobby weer op te pakken.

Zijn er nog groepen in de buurt die plaats hebben voor een speler meer?

Ik heb ongeveer 10 jaar ervaring met D&D, voornamelijk 3.5, maar vind andere spellen ook gaaf. Sessies moeten voor mij vooral gezellig zijn. Niet te serieus, maar ook niet te losgeslagen. Het verhaal is voor mij altijd belangrijker dan de regels.

Ik zou op maandag of vrijdag-avonden kunnen, of een of twee ker maand in het weekend.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Mesher, welkom op het forum! er zijn spelers/groepen actief in den haag, maar die zullen zelf wel gaan reageren :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

xxx
Laatst gewijzigd door DrCaligari op maandag 6 september 2010, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Blockzoid
Pachter
Berichten: 31
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 14:30

Bericht door Blockzoid »

Ik heb er vrede mee.

(Met de speler, niet de pic. De pic moet ophouden cyberspace in beslag te nemen).
Meshmer
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 25 maart 2009, 13:41

Bericht door Meshmer »

Hartstikke bedankt voor de reacties, en voor de uitnodiging. Klinkt goed. Het lijkt me leuk om een keer een proefsessie mee te doen.

Uit de andere posts begreep ik dat jullie op maandagavond spelen? Klopt dat nog? Ik zou volgende week maandag wel kunnen.
Yesse
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: maandag 31 januari 2005, 0:22

Bericht door Yesse »

Hey Meshmer,

Ik ben de gamesmaster van een RPG groep in Den Haag die 1x in de maand in het weekend speelt (op zaterdag middag + avond). Ervaring van de spelers is hoog, eigen gemaakte wereld en regel systeem.

Je bent meer dan welkom.

groeten,

Jesse
(PM me als je meer wil weten)
"Show me a Hero and I'll show you a Tragedy waiting to happen..."
Plaats reactie