DnD Groep gezocht in scheveningen/den haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
lloydjelloyd
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 9 februari 2010, 21:20

DnD Groep gezocht in scheveningen/den haag

Bericht door lloydjelloyd »

Ik ben op zoek naar een party in Scheveningen/Den Haag het liefst speel ik doordeweeks maar in het weekend is ook goed. Ik heb een jaar ervaring met D&D 3.5 en ben berijd om 4th edition te spelen. Ik heb eens een keer voor DM gespeeld maar ik vin het leuker om gewoon te spelen.

naam: Lloyd Alberts
leeftijd: 20
woonplaats: Scheveningen
games: D&D
soort game: maakt mij niet zo veel uit
dagen: liefst doordeweeks
overige info: verder niks
Laatst gewijzigd door lloydjelloyd op woensdag 10 februari 2010, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Lloyd, welkom op het forum! Heb even een nieuw onderwerp voor je aangemaakt, dan val je wat meer op voor potentiele mederpg-ers.
Top: het forum wordt door een grote groep mensen bezocht, maar maar door een paar met grote regelmaat. Slim is dus om over een tijdje te controleren of er iemand op je onderwerp heeft gereageerd!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Icophant
Vrije Boer
Berichten: 22
Lid geworden op: woensdag 15 december 2010, 17:30

Bericht door Icophant »

Hallo Loyd,

Als je wilt kun je je bij mij en een andere speler aansluiten die een nieuwe groep voor D&D 4.0 willen vormen in de regio van den haag.
Op deze manier kunnen we nog naar andere spelers zoeken en ontstaat er sneller een groep.
reageer of stuur een PM als je interesse hebt.

Icophant
Word
ridderh1
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 18 september 2010, 21:01

Dungeons and Dragons in Den Haag Ypenburg

Bericht door ridderh1 »

Zoek je nog een ervaren groep die dungeons & dragons speelt? :idea:

Onze groep (3 spelers en 1 DM) start vanaf morgen, 7 februari 2011 in Den Haag Ypenburg. We spelen iedere maandagavond van ongeveer 18.00 tot 22.00 uur (meestal eten we eerst gezamenlijk).

De bedoeling is dat er 3rd edition gespeeld gaat worden (of 3,5 als de groep dat besluit) en we hebben nog plek voor zowel beginnende als ervaren spelers.

Wil je meedoen? mail dan naar kqeah@hotmail.com
Plaats reactie