DnD 2.0 den haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

DnD 2.0 den haag

Bericht door DrCaligari »

xxx
Laatst gewijzigd door DrCaligari op zaterdag 4 september 2010, 17:28, 3 keer totaal gewijzigd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
lloydjelloyd
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 9 februari 2010, 21:20

Bericht door lloydjelloyd »

ik wil best met je meedoen maar ben alleen bekend met DnD 3.5, ik hoop dat dit niet zo erg is. Ik ben bereid om met 2.0 te gaan werken of jou variant ervan. verder wil ik weten op welke dag je wou gaan spelen.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

xxxx
Laatst gewijzigd door DrCaligari op zaterdag 4 september 2010, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
lloydjelloyd
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 9 februari 2010, 21:20

Bericht door lloydjelloyd »

beide spellen klinken vrij interesant daaruit kan ik niet kiezen. voor character denk ik dat ik voor bard ga, ik heb al eens met 3.5 voor rogue gespeeld en wil eens iets anders dus thief valt weg. Ik heb ook geen zin om de bruute kracht te zijn maar druid lijk me ook wel interesant om te spelen.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

xxx
Laatst gewijzigd door DrCaligari op zaterdag 4 september 2010, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
lloydjelloyd
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 9 februari 2010, 21:20

Bericht door lloydjelloyd »

zoek je ook buiten deze forum naar spelers?
want ik heb het idee dat er niet veel mensen deze forum bezoeken.
en verder nog een spel weten te kiezen?
Plaats reactie