GEZOCHT: AD&D spelers omgeving Delft

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Aradia
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: woensdag 9 juni 2010, 11:33

GEZOCHT: AD&D spelers omgeving Delft

Bericht door Aradia »

Hoi allemaal!

Ik heb vroeger heel veel AD&D 2nd edition gespeeld (zowel speler als DM ervaring) en ben van plan dit binnenkort weer op te gaan pakken. Ik heb wat mensen die graag mee zouden willen doen met weinig tot geen ervaring (3of4 mensen)
Ik was benieuwd of er nog meer mensen zijn die met ons mee zou willen spelen! We zijn nog niet begonnen maar de voorbereidingen zijn al wel in gang. Als je intresse hebt, en bereid bent ervoor naar mijn huis (in Delft) te komen, hoor ik het graag. Nog even wat extra info:

naam: Mirjam
leeftijd: 25
woonplaats: Delft
games: AD&D 2nd edition
dagen: nog niets vastgelegd, handig om dat te doen als alle spelers een keer bij elkaar zijn, zodat we een dag kunnen prikken dat iedereen kan. In principe lijkt het me wel erg leuk om 1x in de week de AD&D avond te houden op een vaste avond/dag
overige info:
ehm.. als je nog vragen hebt ofzo dan hoor ik het wel! :)

Groetjes!
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

lijkt me best leuk voor een tijdje weer wat vaster te gaan spelen, maar iedere week gaat me denk ik niet lukken.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Klinkt leuk. Ik ben sinds vorig jaar geïntroduceerd in D&D 3.5 en daarvoor veel ervaring met ODM. Delft is voor mij thuiswedstrijd (ca. 10 km)

Groeten,

Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Hallo Mirjam,

nog steeds interesse in om te starten met DnD of speel je al in een groep ? Binnenkort start ik twee groepen op, waar nog een plekje vrij is.

Mvg,

Lennaert
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Hallo Mirjam e.a.,

wat is de status van deze RPG ?

Groet,

Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Plaats reactie