Groep gezocht in Den Haag, Delft, Rotterdam...

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Xarxerias
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: zondag 29 mei 2011, 10:42

Groep gezocht in Den Haag, Delft, Rotterdam...

Bericht door Xarxerias »

Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar een rollenspelgroep in Den Haag en omgeving. Ik heb ervaring in Vampire, Shadowrun, D&D en DSA (een Duits systeem, die ooit als “Oog des meesters” ook op Nederlands vertaald werd.). Welk concreet systeem gespeld wordt is mij eigenlijk gelijk zolang de groep goed is.

Ik ben 26 jaar oud en kom oorspronkelijk uit Duitsland, dus is mijn Nederlands ook nog niet zo goed. Ik zou graag in het Nederlands of Engels willen spelen.

Als jij geïnteresseerd bent, stuur me graag een mail aan: c[dot]eickhoff[at]tudelft[dot]nl

Groet,
X.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum! Ik neem aan dat we hier ook gewoon kunnen reageren i.p.v. een mail te sturen?

Onze groep speelt toevallig ook DSA, en we spelen in Schiedam. Wat mij betreft kun je best een keer meedoen, maar natuurlijk moet Rogier (de meester) het daar ook mee eens zijn. Ik verwacht wel een reactie van hem, hij kijkt vaak op het forum.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Xarxerias

welkom op het forum! er zijn hier best een aantal dsa-spelers, dus wat dat betreft zit je goed.

Wat voor soort game zoek je? hack&slash, classic rpg, deep immersive storytelling of gewoon een leuke avond? :)

de groep van fandath en rogier is een toffe groep, de moeite waard om eens te gaan kijken.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo Xarxerias, welkom op het forum.
Zoals Fandath en Thekkur al hebben aangegeven spelen we Oog des Meesters in Schiedam.
Je bent van harte welkom om mee te doen. We spelen op een doordeweekse avond (zoals vanavond) tussen 20:00 en 00:00 uur.

Ik kom zelf uit Sint-Oedenrode (bij Eindhoven) en leid nog een Oog des Meesters spelgroep in Den Bosch.
Gezien jouw locatie is Schiedam voor Oog des Meesters een goede optie.

Als je bij Sessie Evaluatie kijkt vind je wel een aantal DSA topics (vaak beginnend met "SOM": Spelgroep Oog des Meesters ...)

Ook in het spelgroepenoverzicht staat het e.e.a. over de groepen beschreven.

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent.

EDIT: Er is voor vanavond zelfs nog plaats, inclusief een "openstaand" karakter.
Xarxerias
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: zondag 29 mei 2011, 10:42

Bericht door Xarxerias »

He, dat is prima!
Dat is echt meer reactie dan ik verwachtte ;-)
Om jullie vragen te beantwoorden:

Ik speel bijna nooit vechters maar liever magiër of zo (in het Nederlands misschien eerst iets dat niet zo erg op taalexpertise gerust is ^^). Ik hou van groepen die storytelling belangrijker vinden dan eindeloos Hack&Slay.

Schiedam is een goede locatie voor mij als ik in Den Haag woon. Dus niet te ver weg. Ik moet alleen maar zien hoe laat ik 's avonds kan blijven omdat ik op de OV aangewezen ben.

Ik wil heel graag eens met jullie komen spelen. Vanavond zal het helaas niet lukken als ik het een beetje druk heb, maar vanaf volgende week staat het er goed voor.

Xarxerias
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Xarxerias, ik moet zo weg, mijn bus en trein halen voor Schiedam.
Ik kom nog terug op dit topic, anders moet je me even herinneren met een mailtje, je hebt mijn mailadres.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Xarxerias, zie:

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewto ... start=1550

(planning onder voorbehoud i.v.m. aanwezigheid Vincere)
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Xarxerias schreef:Schiedam is een goede locatie voor mij als ik in Den Haag woon. Dus niet te ver weg. Ik moet alleen maar zien hoe laat ik 's avonds kan blijven omdat ik op de OV aangewezen ben.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, afhankelijk van waar in Den Haag je woont. De laatste trein van Schiedam naar Den Haag HS gaat om 0.37, en mijn huis (waar we spelen) is een kwartiertje lopen van het station in Schiedam.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Oog des Meesters, wordt dat nog gespeeld ? Dat speelde ik vroeger met mijn imiddels ex-schoonfamilie, erg leuk. Inmiddels speel ik DnD al een tijdje en ben ik ook DM voor Pathfinder. Als je zin hebt kun je ook met ons een keertje meespelen.

Grtz,

Lennaert
Plaats reactie