[Compleet] Nieuwe groep zoekt spelers Den Haag / Delft

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

rond de tafel zitten bedoel ik dus dat ik even langs drop ofzo met me vriendin of alleen en dat we even een bakje koffie doen en is kijken wie er nou wil spelen welke versie we tog gaan doen etc snap je?

als je vrouw er geen bezwaar tegen heeft ofcourse.
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

pascal schreef:Voor mij komt za en zo het beste uit, en ik kan zo naar delft fietsen geen probleem :P
naast dat za en zo het beste uitkomen, kan je op andere dagen of is dat onmogelijk?
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hoi Darksaid,

Als je dyslexie hebt: Excuses!
Zo niet: Kunnen jou posts ajb wat duidelijker/met iets meer zorg worden geschreven? Ik volg ze totaal niet. Ok deze 2 posts zijn niet specifiek voor mij bedoeld maar ik vind het toch wel fijn als forum over hele breedte genomen leesbaar blijft.. :) Bedankt!
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

Sorry vince, ik ben nogal een gamer dus hou me niet echt aan de leestekens. maar zoals je ziet ben ik weldegelijk daartoe instaat.

groet,
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Aight, dank je man! Tof dat je het zo op vat! Ik bedoelde het niet naar. Op meeste forums is bijna de helft aan het posten op zo een manier dat moeilijk te volgen is met nagenoeg geen grammatica, leestekens of spellcheck. Maar ik vind het nou net best fijn dat het op dit forum niet zo is.

Wat speel je trouwens Kwa games? Ik ben vrij into Minecraft + PS3 New Vegas, Skate 2 etc. Oh en ik beloof na deze post niet meer deze thread te hijacken.

Rock on! :D
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

v1nce schreef:Oh en ik beloof na deze post niet meer deze thread te hijacken.

Rock on! :D

Pfft.. nou kom ik ook in jouw topics klagen over thread-ninjas.. :evil: :wink:
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

ha, als toch aan het hijaken zijn.
:lol: nee hoor grapje.
Wil alleen even zeggen welkom en leuk om spelers te zien die lekker voor een leuke avond gaan.
Zelf hou ik wel van roleplay, maar als je dat gedwongen wilt doorvoeren, kan het ook beetje als blok aan het been voelen.

Dus: Welcome and have fun! :)
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Mja voorlopig wordt er ook niks gedwongen..

behalve natuurlijk giften voor de dm

" hebben we nog wat te vreten meegenomen voor de dm
of gaan we allemaal weer een nieuwe character maken" :twisted:

Eerst maar eens kijken wat iedereen voor ideeen heeft bij roleplayen (en hacknslash ofc) .. Het zijn wel allemaal n00bs.. .

Verwacht van mij iig geen shakespeare. . een gek stemmetje hier en daar wil ik nog wel doen. . Zodra we natte sponzen gaan gooien haak ik wel een beetje af :D i cast magic missile at the darkness :!: :!: .. *splotch*
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

Ik had net zin om natte sponzen te gaan gooien jaap, alhoewel even ter update voor de andere leden die geintreseerd zijn. ik en jaap gaan vanavond om de tafel zitten om te kijken of we eruit kunnen komen welke versie het wordt waar het gedaan kan of zal worden. Dus dat jullie het allemaal weten in ieder geval.

groetjes
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Hoi allemaal,

ik heb ff met Jordy en Carmen gesproken,


De basis wordt als volgt,

Standaard dag word maandag of dinsdag

afhankelijk van omstandigheden kan dat om de week op vrijdag worden, of af en toe zaterdag (als ado nie speelt :) maar ga maar uit van maandag of dinsdag

We spelen in eerste instantie in den haag, te weten bij mij thuis (zuiderpark).

Tijd word zoals het er nu uit ziet 19:00 tot 23:00



We spelen 4e, en beginnen met een kant en klare adventure van WOTC om een beetje op te warmen.. probeer dus alvast player handbook 4e door te bladeren voor de basis.. (heb je deze niet laat dan ff weten)

Als er vier spelers blijven wordt het van elk type 1 : leader, controller, striker, defender.. maar dat komt later wel..

Helemaal vergeten, dit zijn mijn huisregels:

-1. het belangrijkste is dat iedereen zich vermaakt, tis maar n spelletje
0. DM is always right
1. when in doubt, see rule 0.
2. je komt op tijd. Heb je moeite met op tijd komen, euro in het potje..
3. tijdens dnd alleen dnd. telefoons weg muziek uit etc.
4. dnd gaat voor.. we kunnen best afgeleid worden of samen over iets anders beginnen dan dnd, maar zodra iemand zich verveelt, terug naar dnd..
5. Ik hou van humor, maar hou het outgame. Tenzij je character een lolbroek is, maar dan kan hij maar beter ook hard rennen.. :twisted:
6. je hebt respect voor de andere spelers, kun je dit niet opbrengen, heb je last van grote-penis-syndroom, hoef je niet aan te schuiven aan mijn tafel. en zie rule 0...
7. Dutch Party, oftewel iedereen neemt wat te vreten mee.. Je hebt zelf kijk op je portemonnee, maar ik verwacht wel dat iedereen wat meeneemt, chips, koekies, vocht, whatever. Neem je dit keer niks mee, dan mag je volgende keer dubbel meenemen.
8. geen alcohol drugs ed. Rookpauze daargelaten : )


Dan nog dingen die geen huisregel zijn maar ik wel verwacht..
Ik verwacht een actieve bijdrage van mijn spelers. sowieso dat je meedoet aan het spel (*duh*) maar ook dat je een bijdrage aan de wereld levert. Dat zal ik dan ook af en toe aan je vragen.

Ik ga je een keer laten DMmen. . niet meteen.. en al is het maar n sessie.. maar het zal zeker voorkomen..


Dan nog wat doelen:
1. 4e onder de knie krijgen (die is voor jullie )
2. Roleplayen naar hoger niveau tillen (die is voor mij : )



Daniel en Pascal, dit is qua dag nogal afwijkend van wat er eerst gesuggereerd werd, dus laat even weten of jullie hier mee kunnen leven.




Einde lulverhaal.. pappa gaat naar bed
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

Fijne en duidelijke post waarover het gehad hebben.
ik weet zeker dat als het klikt met de andere spelers die willen komen spelen het zeker leuk wordt met z'n allen.

dus Daniel en Pascal reageer snel want dit wil je niet missen haha

ik ga maar eens slapen

doeiii

groetjes.
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
pascal
Edelman
Berichten: 70
Lid geworden op: maandag 25 juli 2011, 3:12

Bericht door pascal »

ik woon 1 minuut lopen van het zuiderpark maar volgens mij ben ik wel erg jong vergeleken met jullie XD
The absence of evidence is not the evidence of absence.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Vergeleken met mij wel ja ..

maar Jordy is maar 2 jaartjes ouder..

en van binnen zijn we allemaal nog 15 hoor..


Dus daar zou ik me niet zo druk om maken. Als je het een onoverkoombaar probleem vind moet je dat ff aangeven. Zo niet, dan zou ik zeggen, gewoon proberen. We eten je niet op.. tenzij we orks spelen.. *waarg* :shock:
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

Dat is mooi als pascal daar dichtbij woont. Nu moeten we Daniel nog te pakken zien te krijgen en dan kunnen we is kijken welke dag we het willen doen.

maandag of dinsdag
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Ik heb m al gemaild

(i know, i know, ben zo snel 8) )
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

ik heb hem ook nog een keer gespammed, maar moeten even kijken of die @live.com mail wel leest als dat zo is dan is ons team compleet. (met altijd nog een extra spot ofc :P)
You'll never know if you never try.
DSa;ve
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 30 augustus 2011, 13:40

Bericht door DSa;ve »

Hoi,
ik doe graag mee maar maandag en dinsdag komen me niet goed uit.
Ik moet nog even kijken of ik hier wat voor kan regelen.
groeten,
Daniel
als we ma en dinsdag afwisselen valt er nog wel wat te regelen waarschijnlijk..
ms moeten we een keer bij elkaar komen om kennis te maken enzo en dan kunnen we meteen rollen voor het rollen van stats (zo heet dat toch?)
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

moeten we maar even kijken daniel want maandag en dinsdag komt tot nu toe mij, carmen en jaap goed uit dus daarom zijn dat de dagen dat wij in principe willen spelen want rond de weekenden is het lastig. Hoor graag van je hoe jij het zou willen regelen.
You'll never know if you never try.
DSa;ve
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 30 augustus 2011, 13:40

Bericht door DSa;ve »

ik zeg toch als we het omwisselen is het ws geen probleem. Eigenlijk komt maandag en dinsdag mij ook wel goed uit
ik dacht dat het niet goed uit zou komen maar het komt wel goed uit.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Mooi.. geregeld..


ik ga zo ff alles op n rijtje zetten, maar nu eerst ff schijten. .
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Goed, iedereen kan, das mooi.. :D


dan komt nu stap 2

om te kunnen spelen heb je de volgende zaken nodig:

minimaal 1 set polyhedrale dice (d4,d6,d8,d12,d10,d20)
en een character + charactersheet

verder zijn praktisch
potlood + gum
kladblok
powercards (denk magic-kaarten maar dan met de powers van je character er op). Deze kun je kopen, maar ze staan ook op je character-sheet, deze kan je makkelijk op een stuk karton plakken en uitsnijden (das wat ik meestal doe, stukken goedkoper)

Hoe maak ik een character:
Ik verplicht jullie om gebruik te maken van de officiele online character builder, ik zal jullie allemaal mijn login+ww sturen. Daar kan maar 1 persoon tegelijk bij anders wordt je er uitgedonderd, dus dat moeten we ff afstemmen.

om te beginnen wil ik graag van Pascal en Carmen een emailadres, pm of mail ff naar me, dan kan ik jullie groepsmailen...
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Ik ga trouwens ff de boel verhuizen naar een ander thread, dan kan deze afgesloten worden..



hiero praten we verder

maar moet nu naar huis..


spreek jullie laters
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Plaats reactie