[Compleet] Nieuwe groep zoekt spelers Den Haag / Delft

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

[Compleet] Nieuwe groep zoekt spelers Den Haag / Delft

Bericht door SPOooON »

Hoi allemaal,

voor een nieuwe groep bestaande uit Jordy & Carmen en mijzelf zoeken we nog minimaal 2 (beginnende) spelers

Zoals het er nu voor staat wordt het 4e met een mix van hacknslash en roleplay, en zullen we 1x per week samenkomen. Locatie en dag staan nog niet vast.

Grtz,
Laatst gewijzigd door SPOooON op donderdag 1 september 2011, 17:04, 2 keer totaal gewijzigd.
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
pascal
Edelman
Berichten: 70
Lid geworden op: maandag 25 juli 2011, 3:12

Bericht door pascal »

Hallo, ik zoek al een tijdje een groep in omgeving den haag om te roleplayen. Ik ben wel een novice maar wil het graag leren.
The absence of evidence is not the evidence of absence.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Hoi Pascal,

wees welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd..

voorlopig nog minimaal 1 persoon extra nodig.. dan gaan we wel eens naar de logistiek kijken

Vertel in de tussentijd eens wat over je verwachtingen van dnd, wat zijn je ervaringen, wat voor soort speler ben je?
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
DSa;ve
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 30 augustus 2011, 13:40

Bericht door DSa;ve »

dat ben ik!
Hallo, ik ben ook op zoek naar een groep in Den Haag.
Ik heet Daniel en dit zijn mijn gegevens.
ik zoek ook een groep, ik ben een beginnende speler, ik heb pas een keer d&d gespeeld maar die campagne is nooit afgemaakt.
Als iemand interesse heeft gelieve mij een PB te sturen.
naam: DSa;ve
leeftijd: 25
woonplaats: Den Haag - Zeeheldenkwartier
games: 3.5 - 4e
soort game: ?
dagen: Liefst op wo/vrij/za . .maar andere dag kan ook
ik hoop snel wat te horen,
Groeten,
Daniel
Gebruikersavatar
pascal
Edelman
Berichten: 70
Lid geworden op: maandag 25 juli 2011, 3:12

Bericht door pascal »

umm

Ik heet pascal
Ik heb ervaring met rpg gamebooks en video games maar nog niet met een boordspel.
Ik woon in leyenburg, den haag.
Ik ben 15 jaar.
En (in video games) ben ik meestal een bard of iets dergelijks.
The absence of evidence is not the evidence of absence.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Hoi Daniel,

ook welkom,


nou zo zie je maar, zo is er niemand, zo heb je een hele groep : )

(overigens, met 1 dm en 4 spelers zijn we niet per se vol, er kan er altijd nog eentje bij, dus schroom niet om te reageren)
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

pascal schreef:umm

Ik heet pascal
Ik heb ervaring met rpg gamebooks en video games maar nog niet met een boordspel.
Ik woon in leyenburg, den haag.
Ik ben 15 jaar.
En (in video games) ben ik meestal een bard of iets dergelijks.

Haaa een jonkie :twisted:


Hehe maak je geen zorgen hoor, Jordy is 17 (dat kan trouwens ook een tikvoud zijn, zn vriendin is 26.. dat gaan we maar ns even navragen *mailtje sturen doet* )..

i.i.g.

eventjes qua logistiek, het lijkt me handig om een probeersessie in te lassen om te kijken of we met zn allen een avondje door komen zonder elkaar de hersenpan in te slaan :shock:


laat allemaal ff weten welke dagen van de week jullie kunnen, en waar de voorkeur naar gaat ( we kunnen ook per week kijken, of voorlopig alleen de eerste keer iets plannen.. is mij allemaal om het even)

Overigens, zoals dit topic al aangeeft bestaat er een kans dat er in Delft gespeeld wordt, geef ook allemaal even aan of dat een probleem is (Jordy, is het een probleem als er alleen in DH gespeeld wordt?)



samengevat, ik wil van iedereen het volgende weten

ik kan op : ma,di,wo,do,vrij,za
mijn voorkeur gaat uit naar : ma,di,wo,do,vrij,za
ik kan van/ tot : 00:00 tot 24:00 (wegens OV, boze ouders/kinderen e.d.)
ik ben bereid om te reizen naar : Den Haag, Delft
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

SPOooON schreef:samengevat, ik wil van iedereen het volgende weten
voor mij geld

ik kan alle dagen behalve vrijdag
mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag
ik kan van ongeveer 19:00 tot 24:00 (kids staan vroeg op tegenwoordig : )
En ik heb een mooie auto, dus ik rij overal wel naar toe 8)
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
DSa;ve
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 30 augustus 2011, 13:40

Bericht door DSa;ve »

voor mij geld
ik kan wel zaterdag avond
woensdag avond
vrijdagavond.
Mijn voorkeur gaat uit naar elk van deze avonden. Van 19:00 tot ip 23:00u, ik hoop dat anderen dit ook goed vinden en niet te vroeg, als we naar delft gaan zal ik niet elke dag 19:00u halen en zal ik ws eerder weg willen dan 23:00u
Ik kan ook op zondag, maar niet elke zondag. Dan bedoel ik zondag middag.
mijn voorkeur gaat uit naar DH niet Delft.
Laatst gewijzigd door DSa;ve op dinsdag 30 augustus 2011, 16:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Goed punt van Daniel

za en zo kan ik evt ook overdag (des middags dan) dan bestaat wel de kans dat ik af en toe ene pamper mag verwisselen
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
pascal
Edelman
Berichten: 70
Lid geworden op: maandag 25 juli 2011, 3:12

Bericht door pascal »

Voor mij komt za en zo het beste uit, en ik kan zo naar delft fietsen geen probleem :P
The absence of evidence is not the evidence of absence.
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

mijn vriendin woont in delft dus ik denk dat het het slimst is om het bij iemand te doen die het dichtste in het wateringse veld woont want daar woon ik want dan kan mijn vriendin de bus nog naar huis pakken als we klaar zijn met het spel. Ik zie dat er aardig wat personen zijn die tog willen ik heb een mailtje van daniel schols gehad die woont in het zeehelden kwartier waar dat is mag god weten maar er is in ieder geval een belangstelling ik ben een beetje druk dus mischien kan jij er naar kijken
You'll never know if you never try.
DSa;ve
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 30 augustus 2011, 13:40

Bericht door DSa;ve »

dat is een wijk in den haag, vlakbij het centrum
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

ps had het gecopyd van de emails naar jaap maar als je in het zeehelden kwartier zit is het wel minder het lijkt mij daarom we het meest relaxt als het bij het zuiderpark ofzo zou kunnen (kijkt naar jaap :P) maar moeten maar even kijken of de groep uberhaupt vast staat voor DnD dan een locatie uitzoeken.

groet
You'll never know if you never try.
DSa;ve
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 30 augustus 2011, 13:40

Bericht door DSa;ve »

volgens mij is het zeehelden kwartier gewoon een goed bereikbare lokatie, en we hoeven het ook niet elke week op dezelfde plek te doen, we kunnen het afwisselen. Hoewel ik niet weet of het bij mij zou kunnen want het is hier een beetje klein.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Pfoei ik gaat wel even moeder de vrouw paaien :)
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

DSa;ve schreef:volgens mij is het zeehelden kwartier gewoon een goed bereikbare lokatie, en we hoeven het ook niet elke week op dezelfde plek te doen, we kunnen het afwisselen. Hoewel ik niet weet of het bij mij zou kunnen want het is hier een beetje klein.
Qua bereikbaarheid maakt t geloof ik niet zo veel uit, zijn allebij even ver van hollands spoor, voor randstadrail 1.. daarnaast passen er vijf mensen in mn auto, dus ik kan je altijd een zetje in de goede richting geven
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

ja ik heb helaas nog geen auto heb alleen me scooter waar me gf dan achterop zit maar als dat zou geregeld kunnen worden dat bepaalde mensen meeliften denk ik dat die optie heel erg gewaardeerd zou worden.
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

SPOooON schreef:Goed punt van Daniel

za en zo kan ik evt ook overdag (des middags dan) dan bestaat wel de kans dat ik af en toe ene pamper mag verwisselen
Keej nevermind, moeder de vrouw vind des middags toch niet zo'n goed idee.. quality time en dergelijke.. :P


Dus dan hou ik het op 's-avonds.

Neemt niet weg dat we in principe bij mij kunnen spelen. . :D
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

en jij woont rond het zuiderpark tog??
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Si
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

kunnen eventueel om de tafel gaan zitten hoe het daarmee zit tho
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Wat bedoel je precies?
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

Kunnen evt even samen overleggen ook wie we mee willen en kijken hoe wij het al überhaupt kunnen vinden

En plus hebk ook weer wat te doen
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Oke nou heb ik een hele lange dag gehad vandaag, maar ik snap nogsteeds niet wat je bedoelt :?: :oops:


wat wil je vinden en wie wil er mee?



Heb geduld met een oude man :P
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Plaats reactie