Spelers gezocht Den Haag 4e

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Spelers gezocht Den Haag 4e

Bericht door SPOooON »

In onze groep is nog plek,

Ben je beginner, en wil je 4e uitproberen, geef maar een gil
Laatst gewijzigd door SPOooON op maandag 23 januari 2012, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

<bump>

Door wat wijzigingen in de samenstelling zijn er momenteel 2-3 plekken te verkrijgen : P
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

2-3 plekken, das bijna een hele groep op zichzelf :) Check ook ff wat andere topics in dit subforum, volgens mij zijn er nog wel zat mensen te vinden!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Nou ben ik toch wel nieuwsgierig, zijn ze zelf gestopt? Gekickt? Waarom? Was er fitti of iets boeiend of gewoon geen tijd en zin?

Gaat me op zich geen zak aan dus als je niets wil vertellen er over, fair play!

Maar ik dacht misschien wel leerzaam. Succes met nieuwe mensen vinden.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Komt er op neer dat ik iig voorlopig geen stelletjes meer toesta :roll:
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Ha ha! Herkenbaar! Stelletjes zijn de Suck!! Mijn ervaring:

-Stel (A. & B. ) A dumpt B vanwege relationele problemen hier door ontstaat een schisma in groep. D vind A een asshole, maar C weet het zo net nog niet... A wil niet meer spelen tot B weg is en gaat weg. B gaat op gegeven moment weg want geen goed gevoel meer over groep. D gaat mee want die vond het vooral leuk om met B te spellen. C is nog maar alleen over dus kapt ook maar. A & D zijn zowieso niet meer van plan om toe te treden tot een nieuwe groep van de GM, want met andere dingen bezig gegaan (nieuw vriendje of groep of whatever). Groep totaal weg omdat twee primaten problemen hadden met hun monogamie of andere spanningen. Retards. Keep your private bullshit out of our games!

-Een stel dat hun real life spanningen en ruzies via hun PCs ging uitvechtten, weliswaar redelijk in character maar desondanks strontvervelend! Iedereen aan tafel wist dat het helemaal niet over ingame dingen gingen en kwam er nauwelijks meer aan te pas. Als je dat soort ROLspelletjes wilt spelen ga je maar met zijn tweeen naar een Dominatrix in een SM kelder, niet naar een GM en een RPG tafel!

-Stel die heel erg in eigen wereld en speelstijl zitten waar door de sfeer van groep nogal een kant opgetrokken word waar andere spelers niet aan kunnen of willen voldoen. Overige spelers hebben erg weinig spotlight en al snel holt hun motivatie achteruit.

-Als deel A van stel moe is en thuisblijft wil B meestal ook niet of als die al komt speelt die nogal mat en ongemotiveerd en gaat die snel weg of arriveert die laat. Geeft lulexcuus maar iedereen weet precies waarom die echt op laatste moment afbeld of opeens zo anders er in staat.

-A vind games erg leuk.. totdat B gevoel krijgt dat ze niet genoeg meespeelt of de stijl haar niet aanspreek of ze heeft haar period of whatever... Opeens vind A het ook niet zo leuk meer en klaagt over dingen waar die voorheen nooit over begon. Dit is het begin van het einde, games verwateren en de groep stopt vrij snel ondanks dat eerst de overgrote meerderheid de games super vond en er voor wilde gaan!

-Nog 'Over 9000' voorbeelden.

Phew, damn! Nu ik dit weer eens realiseer, ik ga wel weer binnenkort een game hosten.. maar wel eenmalig! Ga toch liever naar bands dan met dit soort shit dealen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Korte campaigns zijn briljant. Iedereen weet waar hij of zij aan toe is, games hebben een begin en een eind en het risico van een verwaterende game of nutteloze sessies een stuk kleiner. Bovendien kun je per game een andere setting opvoeren.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Threadninja alert :shock:

Anyweetjes.. op zich is t best mogelijk om een lange campaign in stukken te knippen. Maakt t voor de spelers ook wat behapbaarder (die wete nl nog nie hoe t af gaat lopen ..;)

Maar outside influences die het spel verzieken zijn altijd naar .. ongeacht hoe lang je campaign duurt..

Dit keer was het een ruziend stel.. vorige keer was het een megalomaan. Volgende keer is het weer wat anders..
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Heheh, als het de pan uitloopt zal ik hem ff doorhakken :)

Wel opvallend is dat er erg veel mensen op dit forum komen die last hebben van andere spelers, en dat niemand zichzelf megalomaan of ruleslawyer of whatever noemt.

Spijtig genoeg heb ik mezelf in het verleden meerdere keren schuldig gemaakt aan stelletjes-problemen aan tafel.

Hopelijk vind je wat nieuwe spelers, een flyertje oid in de lokale nerd-habitat doet trouwens ook nog weleens wonderen. Levert het je niet de juiste spelers op, dan geeft het in elk geval het gevoel dat de hobby nog leeft voor de incidentele RPG-er die zo'n oproep ziet.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Thekkur schreef: Hopelijk vind je wat nieuwe spelers, een flyertje oid in de lokale nerd-habitat doet trouwens ook nog weleens wonderen. Levert het je niet de juiste spelers op, dan geeft het in elk geval het gevoel dat de hobby nog leeft voor de incidentele RPG-er die zo'n oproep ziet.
Zijn er RRPG flyers? Ik wil er best wat rondstrooien....

Megalomaan? Is dat niet een van die redenen om systemen te spelen die wat minder munchkin gedrag stimuleren? *herinnert zich karakter gemaakt terwijl nog geïrriteerd over overlijden voorganger... fighter/wizard combo en allebei goed doen is mogelijk in dnd.....*
Plaats reactie