TT: D&D 3,5: 2 spelers zoeken groep omg. Delft

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Dobla
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 18 februari 2012, 16:01

TT: D&D 3,5: 2 spelers zoeken groep omg. Delft

Bericht door Dobla »

Beste D&Ders en Pathfinders,

Mijn broer en ik zijn opzoek naar een groep enthousiastelingen om met enige regelmaat dungeons and dragons 3,5 of Pathfinder te spelen. Ik moet even vermelden dat wij ook Pathfinder willen spelen maar dit nog niet hebben gespeeld. Als iemand bereidt is om ons in te leiden willen we graag meedoen. Ik zelf ben trouwens 32 jaar en mijn broer 29.

We wonen in Delft maar om te reizen naar b.v. Den Haag of Rotterdam is voor ons geen probleem.

We spelen graag een mix van hack and slash aangevuld met de nodige portie Roleplay.

We zijn geen beginners en ook geen door gewinterde D&Ders, al kennen we het spel wel van de 1e editie.

Graag zouden we mensen in de omgeving ontmoeten die het zien zitten om ons op te nemen in de groep.

Eenmaal aangesloten bij een groep zijn we fanantieke spelers die tijd en ruimte maken om te spelen en om onze character te fine tunen.
We hebben dus de tijd.

Ik hoop op een spoedige reactie van iemand dan kunnen we gauw een afspraak maken en gaan spelen.

Groetjes,

Eelco & Volker
Laatst gewijzigd door Dobla op zaterdag 10 augustus 2013, 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Pathfinder is erg cool.
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Hallo Eelco en Volker,

momenteel ben ik bezig met een relatief nieuwe groep een Pathfinder-campaign startend met ECL 07 (inmiddels 8). Erg leuke groep, veel energie, veel roleplay, maar genoeg te slopen.

Groeten,

Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Als je nog een groep zoekt, ik en 2 anderen beginnen een groep in Den Haag, we willen wel graag wekelijks en de voertaal zal Engels zijn.

Ik ga een topic maken in ieder geval :)
Gryzewolf
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 8 juli 2013, 15:33

Bericht door Gryzewolf »

Hey Eelco en Volker,

Ik ben Roel uit Delft (ook 30) en ik ben ook op zoek naar mensen om mee te roleplayen. Ik wil niet DMen, maar misschien dat ik een keertje met jullie mee mag doen als jullie een DM vinden?

Ik ben bekend met 3E, 3.5E en Pathfinder en kan me vinden in jullie voorkeuren.
Dobla
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 18 februari 2012, 16:01

Wij zoeken nog steeds spelers!!!

Bericht door Dobla »

Hallo Allemaal,

Wij zoeken nog steeds (opnieuw) spelers in de omgeving van Delft, Den Haag, Rotterdam of Zoetermeer die nu eens in de maand willen spelen. Hier en daar als de agenda het toelaat willen we ook wel meer spelen.

Mijn broer Volker wil wel DM-en. Het zal dan in Forgotten Realms zijn...

Met vriendelijke groeten,

Eelco
Gryzewolf
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 8 juli 2013, 15:33

Bericht door Gryzewolf »

Ik heb trouwens geen diepgaande kennis van de FR. Maar ik neem aan dat dat geen probleem is.
Dobla
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 18 februari 2012, 16:01

FR

Bericht door Dobla »

Nee dat is geen enkel probleem :).
discuss
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 25 november 2013, 12:28

Bericht door discuss »

Beste mensen,

Ik (25M), woonachtig in Den Haag, kan reizen naar Delft en Rotterdam, zou graag eens mee willen draaien met jullie als jullie nog mensen zoeken?
Ik speel al DnD 3.5 sinds ongeveer dat het uit is, en zou graag weer willen spelen.

Groet Bauke
Plaats reactie