[TT] nWoD game in Rijswijk!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Wanderer
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 17 maart 2013, 16:51

[TT] nWoD game in Rijswijk!

Bericht door Wanderer »

Beste mensen, ik woon sinds kort in Rijswijk en zoals jullie allemaal weten is het van groot belang dat je weer snel je roleplayverslaving kan botvieren.

De details waarvoor jullie hier zijn:
[s]Leeftijd: 28 jaar (M)
Games: World of Darkness (eventueel later met uitbreidingen zoals Vampire: the Requiem of Changeling: the Lost)
Soort game: Roleplay, Horror
Dagen: maandag-, dinsdag-, woensdag- of donderdagavond
[/s]

Het idee is dat we doordeweeks spelen, bij voorkeur eens per twee weken. Kennis van het systeem is geen vereiste (sterker nog, het kan zelfs leuker zijn als je er volledig onbekend mee bent).

Voor degenen die er niet bekend mee zijn: het is eens een keer iets anders dan D&D. In de dystopiaanse WoD moet je knokken voor een kans op succes en ligt de focus op roleplay en morele dilemmas.

Ik woon in Rijswijk vlakbij de Hoornbrug maar rouleren van speelplek vind ik ook prima.

[/u]
Laatst gewijzigd door Wanderer op woensdag 16 december 2015, 7:29, 2 keer totaal gewijzigd.
jccusell
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 25 mei 2013, 23:56

Bericht door jccusell »

Hoi,

Ik speel zelf sinds 2 jaar DenD en ben op zoek naar wat meer speelgroepen. Ik ben 34 woon in Den haag en ja, uiteraard verslaafd. Verslaafd iedere forum aan het afstruinen op zoek naar andere verslaafden...

Mijn insteek is vooral lol en niet zo zeer "serieus" of "perfect" spelen. dus ben benieuwd, laat maar weten en stuur me maar een PM voor uitruil van email indien nodig
Wanderer
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 17 maart 2013, 16:51

Bericht door Wanderer »

Hey jccusell,

RPG doe je sowieso voor de fun en nujuist door de RP-focus is er geen 'perfect' spelen. Suboptimale keuzes maken is nujuist wat het spel leuker kan maken!

Met jouw aanmelding heb ik twee spelers. Als we een derde hebben kunnen we officieel beginnen.
jccusell
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 25 mei 2013, 23:56

Bericht door jccusell »

Mooi om te horen. Laat maar weten zou ik zeggen !
Wanderer
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 17 maart 2013, 16:51

Bericht door Wanderer »

Even een update:

Leeftijd: 27-30 (VVMMM)
Games: World of Darkness (evt. later met uitbreidingen zoals Vampire: the Requiem of Changeling: the Lost)
Soort game: Roleplay, Horror
Dagen: zaterdag of zondag (een dag per vier weken)


We starten in januari.
Mayk0l
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 16 december 2014, 13:52

Bericht door Mayk0l »

Zeker geïnteresseerd. Ik zie de draad nu pas, heb inmiddels je persoonlijke bericht beantwoord.
Wanderer
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 17 maart 2013, 16:51

Bericht door Wanderer »

Even een update:

We're still going strong.
De groep bestaat nu uit twee Rijswijkers, een Voorburger en zelfs twee zielen uit Nijmegen en Groningen.

Leeftijd: 27-30 (VMMMM)
Games: World of Darkness (evt. met uitbreidingen daarop)
Soort game: Roleplay, Horror
Dagen: de zondag van het eerste volle weekend in de maand
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Wow, komen die elke keer speciaal daarvoor op en neer naar Rijswijk, of zijn het studenten die bij hun ouders blijven slapen?

Sowieso chapeau!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Wanderer
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 17 maart 2013, 16:51

Bericht door Wanderer »

Die komen speciaal voor de sessie. En dank je wel.

De Groninger is een broertje van en de Nijmeger is een oude bekende met weekendvrij abbo. Beide overnachten de zaterdagavond in Rijswijk, dan is iedereen wel zo fris en fruitig als we zondag spelen van 12:00 - 18:00.
Plaats reactie