Spelers gezocht voor bestaande groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Yesse
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: maandag 31 januari 2005, 0:22

Spelers gezocht voor bestaande groep

Bericht door Yesse »

Ik weet dat dit forum eigenlijk bedoeld is voor Rotterdammers, maar ik ben bereid het risico te lopen dat deze post gedelete wordt omdat er geen "DHRPG Forum" is (helaas) :(

Bij deze dus:

Spelers gezocht voor roleplaying campaign in Den Haag. Campaign loopt al een paar jaar en de setting en regels zijn zelf verzonnen. De setting is low fantasy based - lijkt op de "Song of Ice and Fire" boeken van George R. Martin, maar tevens geinspireerd door Homerus. De huisregels zijn simpel en de nadruk ligt op roleplaying (de regels zijn enigzins daar om gevechten niet uit te laten lopen op een welles-nietes situatie en om een beetje een element of chance erin te houden). Frequentie van spelen is 1keer per 3-4 weken op zaterdag.

Email of MSN me als je geinteresseerd bent of meer info wilt.

-Yesse
"Show me a Hero and I'll show you a Tragedy waiting to happen..."
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Een homerus based setting... alles in dichtvorm? :)
Van mij mag je, wie niet waagt die niet wint. Wie weet reageert er wel iemand uit den haag... of iemand die bereid is er heen te reizen. Ik zal je post dus netjes laten staan. 8)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Yesse
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: maandag 31 januari 2005, 0:22

Bericht door Yesse »

Hahaha nee geen dichtvorm :) Ik bedoel meer dat de avonturen en plotlijnen de epische kwaliteit hebben van dingen zoals Troy, Odissey enz. Bijna alle fantasy settings en verhalen houden zich aan de regels van de oude griekse epos schrijvers (lees Hero With a Thousand Faces maar eens daarover - de meeste fantasy verhalen zijn lang niet zo origineel als iedereen denkt)

Dank je wel dat je het laat staan in ieder geval :) Het was te proberen :)
"Show me a Hero and I'll show you a Tragedy waiting to happen..."
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Elrohir woont ook in Den Haag, maar we horen weinig meer van 'm de laatste tijd.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie