Groep gezocht!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Mithra
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2016, 21:45

Groep gezocht!

Bericht door Mithra »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Klaas Hidde van den Berg en ik ben op zoek naar een groep om mee te spelen. Ik heb weinig ervaring met het spelen van Role Playing Games, maar ik heb er wel veel onderzoek naar gedaan. De specifieke variant die gespeeld wordt, doet mij er dan ook niet veel toe. Ik kan me overal op aanpassen, maar ik ben het bekendst met DnD 3.5, Pathfinder en Rolemaster. Andere versies vind ik ook prima!

Om het lijstje uit de Sticky netjes af te lopen:

naam: Klaas Hidde van den Berg
leeftijd: 23
woonplaats: Ik woon in Gouda, waardoor ik makkelijk in Den Haag kan komen met het openbaar vervoer.
games: Dnd 3.5, Pathfinder, Rolemaster, any
soort game: Any
dagen: Zondag de hele dag, anders 's avonds op dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag. Dinsdag, woensdag of donderdag moet ik wel rond 23:30 weer thuis zijn ivm werk.
overige info: Ik heb weinig speelervaring, maar wil alles wel proberen! Vaak lees ik hetzelfde bij oproepen, dus bij dezen: Ik houd van min-maxen, haal graag de beste magische items en ken alle regelboeken uit mijn hoofd. Min-maxen doe ik liever in andere spellen, de beste magische items kunnen geweldige quests opleveren (vooral als je ze vervolgens naar locatie moet brengen) en de regels zijn nuttig om te weten, ik zie ze echt niet als de bijbel maar in probleemsituaties kunnen ze als aanwijzing dienen.

Ik hoop dat ik een groep kan vinden waar ik een fantasie die ik van jongs af aan heb gehad, tot uiting kan brengen!
Plaats reactie