Op zoek naar groep omgeving Den Haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Antares
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:55

Op zoek naar groep omgeving Den Haag

Bericht door Antares »

Hallo,

Na enige omzwervingen binnen europa en Nederland ben ik uiteidelijk in Den Haag terecht gekomen, nu ben ik altijd erg actief geweest met roleplayen en zou dat graag weer oppakken.


Ik heb zo'n 10 jaar ervaring met roleplayen, maar dan voornamelijk in een eigen systeem, waar ik ook 5 jaar DM ben geweest, ik heb ook 2 jaar 3rd edition D&D gespeeld, maar dan als speler.

Ik zou dit graag weer oppakken. Ik heb geen voorkeur voor dagen, maar door mijn werk ben ik meestal wat laat in Den Haag.

Ik ben overgens 26.
Verder wil ik gewoon gezellig kunnen gamen... het mag serieus, maar das niet een vereiste. Het moet voornamelijk gezellig blijven.

Speelstijl is erg variabel.

Liefst natuurlijk in omgeving Den Haag, maar iets daarbuiten kan natuurlijk ook.

Ik hoor het wel.


Jeroen
Every day is the same, especially tuesdays
Eternal War
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 16:46

Bericht door Eternal War »

Helaas geen plek voor je in mijn eigen groep (zowel niet door ruimte gebrek als het aantal spelers in de groep), maar als je een DM hebt, dan wil ik (en misschine mij vriendin) mee doen.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
In the End, there can be only one!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Elrohir woont in Den Haag, maar we hebben al een tijdje niets meer van hem gehoord op dit forum.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Antares
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:55

Bericht door Antares »

Hmmm...
das jammer dat er geen plek is, maar ik heb op zich wel een heel aantal adventures die gespeeld kunnen worden, dat is dan helaas wel in een alternatief systeem, nu weet ik dus niet hoe jij (jullie) hier tegenover staat(n), maar je bent uiteraard welkom om eens te kijken of het wat voor je is.

Mail me anders even op mijn mail adres.
Diepvriez@gmail.com

Ik zal ook even kijken of Elrohir nog leeft ;)
Every day is the same, especially tuesdays
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

*por in de zij van elrohir* Misschien is de groep van Richard wat voor je? Zie ook zijn oproep voor forgotten realms.
Gelukkig is den haag - rotterdam nog wel te doen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie