Op zoek naar groep omgeving Den Haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Antares
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:55

Op zoek naar groep omgeving Den Haag

Bericht door Antares »

Hallo,

Na enige omzwervingen binnen europa en Nederland ben ik uiteidelijk in Den Haag terecht gekomen, nu ben ik altijd erg actief geweest met roleplayen en zou dat graag weer oppakken.


Ik heb zo'n 10 jaar ervaring met roleplayen, maar dan voornamelijk in een eigen systeem, waar ik ook 5 jaar DM ben geweest, ik heb ook 2 jaar 3rd edition D&D gespeeld, maar dan als speler.

Ik zou dit graag weer oppakken. Ik heb geen voorkeur voor dagen, maar door mijn werk ben ik meestal wat laat in Den Haag.

Ik ben overgens 26.
Verder wil ik gewoon gezellig kunnen gamen... het mag serieus, maar das niet een vereiste. Het moet voornamelijk gezellig blijven.

Speelstijl is erg variabel.

Liefst natuurlijk in omgeving Den Haag, maar iets daarbuiten kan natuurlijk ook.

Ik hoor het wel.


Jeroen
Every day is the same, especially tuesdays
Eternal War
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 16:46

Bericht door Eternal War »

Helaas geen plek voor je in mijn eigen groep (zowel niet door ruimte gebrek als het aantal spelers in de groep), maar als je een DM hebt, dan wil ik (en misschine mij vriendin) mee doen.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
In the End, there can be only one!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Elrohir woont in Den Haag, maar we hebben al een tijdje niets meer van hem gehoord op dit forum.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Antares
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:55

Bericht door Antares »

Hmmm...