LOOKING for (A)D&D PLAYERS in DELFT or SURROUNDING

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Mischka
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 2 augustus 2008, 13:10

LOOKING for (A)D&D PLAYERS in DELFT or SURROUNDING

Bericht door Mischka »



Hi,

Im living in Delft and want to set up a nice RPG group.

I thought of one intensive session every two weeks (sometimes more).

Language English, German or Dutch are fine.

Type and Realm are flexible.
v1nce

Bericht door v1nce »

Well, who knows i might be up for it (to try at least) and maybe Caligari. We both live in The Hague.

Need a bit more info though:

Your:

DnD Experience?
Age?
Style of play!!!!
Preference for DMing or playing a PC?
Length of sessions about?
Anything else we need to know?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

I might be interested (I live and study in Delft) but I'm not back until the 8th of September. I'll keep an eye on the thread!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Blockzoid
Pachter
Berichten: 31
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 14:30

Bericht door Blockzoid »

I'll add in my interrest as well. I live in the Hague, but it's not that big a jump for me to roll dice in Delft.

Let's see how this thread goes.

Otherwise for those players near the Hague, you got a DnD player here looking for a group.
As the saying goes, Im more of a role-player than a Roll-player, but hey anything to feed my addiction.

I'm a 23 year old student and would generally call myself being an adult until the dice start working against my favour. I'll throw a sissy fit when that happens..
Ah and you will score a free bag of chips in case I'm invited.

/Dutch-mode: Want ik zou wel weer een goede RP sessie kunnen gebruiken.
v1nce

Bericht door v1nce »

Yo Mischka, if you start a thread,. reading it and replying usually helps! ;)
v1nce

Bericht door v1nce »

Blockzoid schreef:would generally call myself being an adult until the dice start working against my favour. I'll throw a sissy fit when that happens..
Ah and you will score a free bag of chips in case I'm invited.
Hey i appreciate the offer of the chips, though Dr Pepper is even more welcome. As for the Hissy fit,.. ehm how serious should i take that? Were jou joking or,...?

I ask because me and Caligari historically have been ROLEplayers and we take good RPG etiquette mofu seriously,...

Don't get me wrong, we love cracking up and having some absurd situations and taking ourselves less seriously. But we take the game pretty serious. People that are late/unmotivated/crappy roleplayers/munchkins/rules lawyers are Anathema to me / us.

I figured i might as well be up front about that.
Blockzoid
Pachter
Berichten: 31
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 14:30

Bericht door Blockzoid »

I have taken the liberty to send you a PM V1nce.
Blockzoid
Pachter
Berichten: 31
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 14:30

Bericht door Blockzoid »

De Pm niet goed aangekomen Vince? Nou ja, laat me dan maar herhalen dat ik natuurlijk hierboven een grapje maakte wat betreft driftbuien en verder een volwassen houding heb ten opzichte van table-top RPGs.

Indien de pm wel aangekomen was en geen intresse is voor een nieuwe speler dan allicht nog even goede vrienden.
v1nce

Bericht door v1nce »

Sorry Blockzoid, PM was wel aangekomen maar was laatste tijd een beetje "druk" dus had nog niet gereplied. Ik merk aan mezelf dat RPG en op moment niet een mega prioriteit heb, maar af en toe heb ik er wel erg veel zin in. Is het een idee dat je even je nr hier post of mij PM ed, als ik en Caligari dan een keer tijd en zin hebben dan kunnen we je bellen voor een spontane sessie. Lijkt mij leuk.

Mijn nr: 06 48 35 37 35
Eternal War
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 16:46

Bericht door Eternal War »

Vince, ik zou niet op forums mijn telefoonnummer plaatsen (of adressen(.
Iedereen kan op het forum kijken en je weet nooit wie er misbruik van wil maken.

Ik zou het hier verwijderen en een pm sturen met je nummer (just a bit of friendly advice :wink: ).
Laatst gewijzigd door Eternal War op dinsdag 2 september 2008, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
In the End, there can be only one!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Daar zit vast iets achter :) V1nce is niet zo van het rondstrooien van zijn persoonlijke gegevens toch?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Dank eternal en Thekkur maar:

1. Dit is de 5de keer dat ik mijn nr en zo op dit forum gooi, vooralsnog geen problemen, was niet van plan om ook mijn Pin or credit c gegevens erbij te plaatsen.

2. Is nogal klein forum, kans dat iemand het uberhaupt vind en dat die dan ook kwaad wilt en kan lijkt vrij miniem.

3. Aangezien ik momenteel minder bezig ben met ehm bepaalde activiteiten kan het denk ik nie zo veel kwaad.

Maar jullie hebben natuurlijk ergens wel gelijk, volgende keer zal ik denk wel Pm gebruiken.
joyz
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: zaterdag 25 oktober 2008, 18:06

Bericht door joyz »

Zo te lezen heb je al een groep gevonden, zo niet... dan ben ik dus ook op zoek: http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=971
Plaats reactie