gezocht: vishengel

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

gezocht: vishengel

Bericht door Thekkur »

Binnenkort ga ik een toch van een week maken in het noorden van zweden (jarmtland) en daarvoor wil ik graag een beetje vissen (als aanvulling op de dagelijkse maaltijd). voor 5 euro heb je een vishengel bij de kijksjop, maar als je dan iets vangt dat groter is dan een sardientje breekt hij af. Heef iemand misshcien een vishengl (zo'n kleine uitschuifbare) die ik tegen een laag prijsje kan overnemen? het liefst met dobber/etc. lenen mag natuurlijk ook :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Je moet gewoon als een grizzly tot je enkels in het water gaan staan en maaien met die armen. Het haar heb je er al voor.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

Wat dacht je van zo'n fish and lure van het homeshopping kanaal? meestal rong de 30 euro en makkelijk mee te nemen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

"The flying lure, isn't it AMAZING!" verkopen ze die dingen nog steeds? :)
mwah, ik wil eigenlijk juist niks nieuws kopen. bij de kijkshop hebben ze ook wel zo'n setje enzo, maar het leek me juist dat ik wel iemand zou vinden die nog een in onbruik geraakt stokkie op zolder had liggen.
Bovendien ga ik over een week al weg :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

Vanddag besteld, morgen in huis zggen ze wel eens. anyway het schijnt een goede hengel te zijn een college van me heeft er 1 en die neemt tie wel eens mee in de nachtdienst naar werk.
Plaats reactie