Gamma world booster packs

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Gamma world booster packs

Bericht door Cleverbot »

Hallo allemaal,

Heeft iemand misschien enig idee waar ik Gamma world booster packs zou kunnen kopen?

Heeft iemand ze misschien ergens in een winkel zien liggen? Of online winkels?

Ik heb Gamma world gekocht (4e versie) en vind het een erg tof spel. Hoewel ik niet hele ladingen boosters er voor wil gaan kopen wil ik er toch wel een aantal hebben...

Als iemand mij er mee kan helpen zou ik het zeker op prijs stellen! :)
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Cleverbot, ik weet het niet. Ook Gamma world booster zegt me niets. Is dat zoiets als Magic cards?
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Niemand die Gamma World kent? een spel wat ongeveer net zo oud is als DnD? de laatste nieuwe versie is gemaakt op de DnD 4e rule system.

http://www.wizards.com/dnd/Product.aspx ... /254600000
Linkje er naar op de wizards website.

Het werkt met een kaart systeem voor powers en euipment. HIervoor kun je boosters kopen in een soort gelijke stijl als Magic.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Ik heb inmiddels reactie gekregen van Labyrint in Utrecht dat zij ze verkopen. En ook Eternalwar verkoopt ze. :)
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik ben niet bekend met Gamma World, maar speel dan ook geen cardgames! :) Goed dat je een topic erover hebt gestart in elk geval, mochten er dan andere enthousiastelingen zijn dan weten ze iig dat er meer mensen zijn die spelen! Heb je het weeleens bij de Freetime Warrior in Rdam geprobeerd? daar zitten altijd een hoop cardgamers...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Ik ken die zaak ja maar die verkopen het voltensmij ook niet.

Gammaworld is geen kaart spel maar een roleplauijg game ban WotC die de DnD 4e regelset gebruikt.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Gamers of the West op de Jonker Fransstraat heeft ze (heb er laatste een doosje gekocht.)
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Beetje late reactie van mijn kant, maar toch bedankt! Dan ga ik er daar maar eens wat halen :D
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Plaats reactie