WoD verzameling te koop

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
ophychius
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 8 november 2011, 9:06

WoD verzameling te koop

Bericht door ophychius »

Ik heb mijn verzameling op eBay geplaatst, maar wilde het jullie niet onthouden.

http://www.ebay.nl/itm/260889205033?ssP ... 1555.l2649
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Das een fikse berg! De WOD boeken die ikzelf op het forum had gezet zijn inmiddels- per stuk - voor een flink hoger bedrag dan waartegen ze ingekocht werden- bij de Slegte op de coolsingel te vinden.

Ben trouwens wel bang dat WOD een beetje op z'n retour is... ik ken eigenlijk niemand meer die het regelmatig speelt. Ook nauwelijks mensen op het forum.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hmm, iets wat ik eigenlijk altijd al vond,... Slegte = SLECHT...! Van de dertig + gebruikte boekenzaken die ik ken is Slegte meest onpersoonlijk, gierigst kwa inkoop en verkoop en minst sfeervol.

Maar ja, ze hebben vrij veel... Dus je kom er al vrij snel. Toch (ver)koop, ik er nooit wat. Veilingkijker.nl FTW!

WOD te neergang,.. jammer en vreemd.. Het leek lange tijd echt zo een RPG hype, vind het altijd wel goed als meer mensen enthousiast spelen! :)
naabAA
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 12:07

Bericht door naabAA »

Wij spelen het nog steeds regelmatig elke week !
Gebruikersavatar
aryeon
Burger
Berichten: 50
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 17:20

Bericht door aryeon »

WoD op retour mmm meschien omdat de vampier hype over is denk ik.
alleen de hardcore fans zullen over blijven.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Je zou juist zeggen dat ook WOD weer een comeback zou maken met series als twilight en true blood. Hoewel een RPG gebaseerd op twilight eigenlijk world of gayness zou moeten heten.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Bericht door klaasel »

Thekkur schreef:Je zou juist zeggen dat ook WOD weer een comeback zou maken met series als twilight en true blood. Hoewel een RPG gebaseerd op twilight eigenlijk world of gayness zou moeten heten.
laatst was de film (deel 2?) op tv en heb ik die samen met mijn vriendin gekeken. Ik vind vampieren van zichzelf erg tof, maar die film is zo traaaaag, niet aan mij besteed dus. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Maar als we daar tienermeisjes (no offense overigens, mochten er tienermeisjes op dit forum aanweizig zijn, maar ik geloof dat twilight bij hen enorm populair is wegens het hoge zwijmelgehalte van de hoofdpersoon) mee aan het roleplayen krijgen, dan is dat natuurlijk een fantastische bijkomstigheid!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dat zwijmelgehalte is nog iets waar ik me aan stoor, maar vooral het feit dat eigenlijk de hele dualiteit van het vampier/weerwolf zijn uit de serie is. Je bent supersnel, hebt het eeuwige leven, speciale gaven, bent steenrijk, kunt overleven om koeienbloed, hebt een familie om je heen van mensen die even oud kunnen worden en kan chicks om je vinger winden. Wat is ook alweer het probleem? Geen duistere kastelen, geen bloeddorst, geen mismaaktheid, geen verdoemheid om nooit meer de zon te kunnen aanschouwen, geen pijn, geen eenzaamheid.
En dan begin ik niet eens over de weerwolven want what the fuck???

Afijn, ben er al weer te veel tijd aan kwijt.

Misschien hebben ze wel gelijk, en is het dubbelzinnig nu opeens heel eng geworden om een vampier te moeten zijn voor de rest van je leven. Glitterhuid? AAAH! Misschien hadden ze nog een plotselinge onbedwingbare voorkeur voor 70's kleding en beegees muziek kunnen toevoegen dan was het pas echt scary geworden.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

Inderdaad is het een soort boekerseeks geworden. Vampire hills 90210. Doelgroep tienermeisjes.
Plaats reactie