Te Koop volledige Planescape setting (boxed sets en books)

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Te Koop volledige Planescape setting (boxed sets en books)

Bericht door Cleverbot »

Ik heb de volledige reeks aan Planescape boxed sets en boeken te koop.
Alles is gebruikt maar in zeer goede staat. Niets is kapot, alle posters zijn nog perfect, en de cd van de Primer set doet het ook nog netjes.

Het gaat om onderstaande sets en boeken.
Ik verkoop alles het liefst in 1 keer, niet los.

Planescape - Campaign Setting. TSR Boxed Set. Compleet incl. Alle boeken, posters, MM supplements en extra's.

Planescape - Planes of Law. TSR Boxed Set. Compleet incl. Alle boeken, posters, MM supplements en extra's.

Planescape - Hellbound, The Blood War. TSR Boxed Set. Compleet incl. Alle boeken, posters, MM supplements en extra's, zoals een Comic en art book.

Planescape - Planes of Chaos. TSR Boxed Set. Compleet incl. Alle boeken, posters, MM supplements en extra's.

Planescape - Planes of COnflict. TSR Boxed Set. incl. Alle boeken, posters, MM supplements en extra's.

Planescape - A Players Primer to The Outlands. TSR Boxed Set. Compleet, incl. boek, poster map en CD.

Planescape - The Planewalkers Handbook. TSR 159pg Softcover

Planescape - In the Cage, A Guide to Sigil. TSR 127pg Softcover incl Fullcolor postermap of Sigil. (onbeschadigt)

Planescape - Well of Worlds. TSR 128pg Softcover incl Fullcolor postermap of Avernus(Baator)

Planescape - on Hallowed Ground. TSR 192pg Softcover

Warriors of Heaven. TSR 93pg Softcover
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hmm Caligari was groot fan van Planscape, of iig videospel geloof ik... geen idee of die ook nog settings wilt uberhaupt. Wie weet. :)
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

is wel echt een classic setting. En past goed bij mijn verzameling ongebruikte 2.0 boeken. :P
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

oh, en een hoop RPG posters! ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Mijn prijs lag helaas te hoog voor DrCaligari.

Maar ik heb inmiddels via Marktplaats verkocht.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Puur uit nieuwsgierigheid en ook beetje omdat ik nog een baal aan 2nd ed. spul bij Caligari heb liggen, wat geeft iemand op MP nou voor zo een grote collectie? (mag ook via pm).
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Ik heb 180 gehad voor het hele planescape pakket.

Maar dat is dan ook 1 van de meest gewilde settings.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Holy shit, dat is veel geld. Maar neem aan dat in prima staat was en nieuwprijs (lang geleden toen die som nog meer waard was) rond de E350 a 500.
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Ja inderdaad een hoop geld. Alles was in praktisch Nieuwstraat inclusief de posters. Ik ben altijd heel erg zuinig met m'n spullen. :)

Nu m'n Al-qadim, Dark Sun en Dragonlance nog. Ook allemaal in goede staat, maar die mogen voor een veel kleiner prijsje weg.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Plaats reactie