Oog des Meesters basisspel + avonturenboeken te koop

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
Zeus
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 19 december 2016, 20:34

Oog des Meesters basisspel + avonturenboeken te koop

Bericht door Zeus »

Hai,

Ik heb ooit (ik denk wel 20-25 jaar geleden, misschien zelfs wel langer) het ODM basisspel gekocht, en enkele avonturenboeken, maar hoewel ik er veel ideeën uit heb gehaald voor gebruik in andere (met name bord-) spellen, ben ik er nooit aan toe gekomen ODM zelf te spelen. Dus na talloze keren gedacht te hebben: het komt er nog wel eens van, verkoop ik het nu toch maar.

Ik heb het volgende:

-- Oog des Meesters Professioneel - Inleiding op het avontuur boxed set, met regelboeken 1 en 2 (Het pad van avontuur en De helden van Avonturie), DM scherm met spelinfo, blok met Plattegrond van de lotgevallen en blok met Heldendokumenten
-- Avonturenboeken 1 t/m 4 en 8
-- Franstalige boxed set met geavanceerde regels (Regles avancees - L'Antre des Matires d'Armes / MdA II), met twee regelboeken en een dubbelzijdige kaart van L'Archipel Kilmakar, le Royaume Hashandra, en Tharoune

De dozen hebben lichte opslag- en prijsstickerschade maar geen scheuren of gaten.

Liefst verkoop ik natuurlijk alles in 1 koop, maar als iemand net 1 van de artikelen nodig heeft om de verzameling te completeren, dan zal ik dat zeker niet in de weg staan ;-).

Als iemand interesse heeft, dan hoor ik het graag.

Groet, Patrick / Zeus
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik heb wat zitten aarzelen, want ik denk eigenlijk ook niet dat ik er echt iets mee ga doen.... maar puur uit verzameldrift verklaar ik me toch geïnteresseerd.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie