Gasstel gevraagd

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Gasstel gevraagd

Bericht door Thekkur »

Wegens een kapotte knop ben ik ben op zoek naar een tweedehands gasstel. Heeft iemand dat toevallig nog voor een kleine prijs liggen?
Of weet anders iemand misschien een adres waar ik dat nog zou kunnen laten maken? Het gaat om een Indesit gasstel.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Die knoppen zijn toch vervangbaar? Briefje aan indesit sturen of ze je aan een nieuwe knop willen helpen?
Ik geloof dat mijn moeder iets dergelijks jaren later met een pan heel makkelijk kreeg, weet niet precies hoe. Maar was natuurlijk wel ander merk.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dat kan ik idd nog wel proberen. Probleem is dat het paneel waaronder de knop zit (het is niet de knop zelf, maar het onderliggende onderdeel) niet te verwijderen is... Bovendien ben ik dan weer weken verder :/
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Dat klinkt slecht. Dan weet ik het ook niet anders dan eens bij de kringloop te kijken
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Heb je dat gasstel nog nodig? Vandaag heb ik er een van de dump gered - het zal niet helemaal compleet zijn, maar samen met wat je mogelijk nog over hebt gaat het misschien wel lukken. Veel van die onderdelen zijn toch hetzelfde.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hmm, nee, heb het inmiddels niet meer nodig! Maar toch bedankt voor het redden! Ik mis van mijn gasstel nog wel een pitkop, die een onverlaat in mijn vorige huis had weggegooid. Maar die dingen zijn nu juist weer niet uitwisselbaar vaak :/ Wat voor gasstel heb je gevonden?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Het is nogal een standaardmodel, zo'n vierpitter met een kleine pit in het midden. Ik weet ook niet helemaal zeker of-ie compleet is trouwens, maar er zitten wel wat onderdelen bij.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie