D&D groep Amsterdam zoekt spelers

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de rest van Nederland.
Plaats reactie
KzoneDD
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 20:33

D&D groep Amsterdam zoekt spelers

Bericht door KzoneDD »

Beste mensen,

Een gezellige D&D groep voor jong en oud heeft nog plek. We spelen twee zaterdagen in de maand.

Voorgaande kennis van/ervaring met het spel is NIET nodig. Een gezellige attitude, goede eetlust en hoge tolerantie voor katten wel.

We zijn zowel per auto als OV zeer goed bereikbaar, wel kost parkeren E 0,90,- per uur. (Tenzij je een klein stukje wilt wandelen.)

We spelen meestal 2nd of 3rd edition. Je hoeft (nog) niks te kopen, dice en basis boeken aanwezig.

Voor de rest...

We zijn vooral gewoon gezellig. De groep bestaat nu uit heren van midden twintig tot vroeg veertig en een jongedame.

Meer vragen? nobeard (apedinges) xs4all . nl

Groetz.
DD.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

xxx
Laatst gewijzigd door DrCaligari op zaterdag 4 september 2010, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
KzoneDD
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 20:33

Bericht door KzoneDD »

DrCaligari schreef:Hai en Welkom Amsterdamers. het klinkt alsof jullie een gezellige groep hebben. Een van onze spelers in Den Haag woont in A'dam. Ik zal hem eens hier op wijzen.

Groetjes, DrC
Ja, het is altijd lachen bij ons. :-)

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Welkom op het forum! hoe heb je het gevonden? waarschijnljk via mijn oproep op hyves? :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
KzoneDD
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 20:33

Bericht door KzoneDD »

Thekkur schreef:Welkom op het forum! hoe heb je het gevonden? waarschijnljk via mijn oproep op hyves? :)
Dank. Yup. :-)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Zoals je misschien al gezien had zijn er niet heel veel spelers uit de rest van buiten den haag en rotterdam, maar jullie zijn de eersten!
Check gewoon af en toe eens het forum, als er dan een reactie is (dat kan even op zich laten wachten) krijg je misschien uiteindelijk toch nog contact met anderen uit jouw omgeving.
Zijn er mensen die RPG-en in a'dam? en is er een winkel oid waar je boeken kan kopen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
KzoneDD
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 20:33

Bericht door KzoneDD »

Thekkur schreef:Zoals je misschien al gezien had zijn er niet heel veel spelers uit de rest van buiten den haag en rotterdam, maar jullie zijn de eersten!
Check gewoon af en toe eens het forum, als er dan een reactie is (dat kan even op zich laten wachten) krijg je misschien uiteindelijk toch nog contact met anderen uit jouw omgeving.
Zijn er mensen die RPG-en in a'dam? en is er een winkel oid waar je boeken kan kopen?
Tot voor kort kwamen spelers in onze groep van zo ver als Amersfoort. :-)

Ik heb het erg druk op 't moment, zzp-en naast een vaste baan, maar ik zal zeker proberen af en toe op 't forum te komen. :-)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wat doe je als zzp-er? goed dat jij het druk hebt! ben ook zelfstandig, maar heb jammer geneoeg behoorlijk wat tijd voor het forum!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
KzoneDD
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 20:33

Bericht door KzoneDD »

Thekkur schreef:Wat doe je als zzp-er? goed dat jij het druk hebt! ben ook zelfstandig, maar heb jammer geneoeg behoorlijk wat tijd voor het forum!
Web design, SEO advies, algeheel web advies, stukje marketing. Het komt er op neer dat je mij moet hebben als je een non-standaard oplossing nodig hebt of een probleem wilt oplossen.

Voorbeeld: Een menu systeem voor een webshop met veel erg op elkaar lijkende producten... hoe kan de bezoeker zo ruim mogelijk zoeken op zo veel mogelijk eigenschappen van producten zodat ze in al dat aanbod zo makkelijk mogelijk vinden wat ze zoeken. Daar komt technische kennis bij kijken (al programmeer ik niet), begrip van hoe databases in elkaar steken, maar ook psychologie en marketing kennis. (Waar ik ook een achtergrond in heb.)

Of een site voor blinden geschikt maken.

Maar je kunt me ook inhuren om een heel web-team op te zetten, de sollicitaties te doen, CV's beoordelen, etc. Of als je al een team hebt maar het loopt niet lekker, dan ga ik met een Arbeids- en Organisatie psycholoog samen aan de slag om te kijken hoe dat weer op de rit te krijgen.

Meestal bouw ik gewoon sites. ;-) De schoorsteen moet roken.

Wat doe jij?

Groetz.
DD.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Een site voor blinden?! Je houdt wel van een uitdaging? :)
Heb je een iegen website?

Ik heb een eigen videoproductiebedrijf, met heel uiteenlopende opdrachten/opdrachtgevers. meeste werk haal ik uit het maken van bedrijfsproducties voor internet; op maat gemaakte video's die de uitstraling van de klant onsteunen. maar ook instructievideo's productivideo's, reportages, one day edits. bij die laatste krijgt m'n klant nog dezelfde dag het eindresultaat gepresenteerd.
Daarnaast werk ik al freelance cameraman (tv, documentair, commercials, korte films), en eigenlijk gaat aar ook m'n voorkeur naar uit: draaien, inpakken, klaar: geen lastge gesprekken met klanten, geen gepuzzel: gewoon mooie beelden draaien :D

Overigens weet ik niet hoe het zit in de webbouwelaarij, maar in videoland is het graven naar kooltjes om de kachel in elk geval niet uit te laten gaan...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
KzoneDD
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 20:33

Bericht door KzoneDD »

Thekkur schreef:Een site voor blinden?! Je houdt wel van een uitdaging? :)
Als je weet wat je doet is de uitdaging niet zo groot. Blinden gebruiken software die de site voorleest, dus het is vooral zaak de code zo te structureren dat zowel mens als machine er iets mee kunnen.

Heb je een iegen website?
Welzeker: www.defcon0.com
Ik heb een eigen videoproductiebedrijf, met heel uiteenlopende opdrachten/opdrachtgevers. meeste werk haal ik uit het maken van bedrijfsproducties voor internet; op maat gemaakte video's die de uitstraling van de klant onsteunen. maar ook instructievideo's productivideo's, reportages, one day edits. bij die laatste krijgt m'n klant nog dezelfde dag het eindresultaat gepresenteerd.
Daarnaast werk ik al freelance cameraman (tv, documentair, commercials, korte films), en eigenlijk gaat aar ook m'n voorkeur naar uit: draaien, inpakken, klaar: geen lastge gesprekken met klanten, geen gepuzzel: gewoon mooie beelden draaien :D

Overigens weet ik niet hoe het zit in de webbouwelaarij, maar in videoland is het graven naar kooltjes om de kachel in elk geval niet uit te laten gaan...
Ik hoor dat 't erg wisselt, de een heeft niks, de ander zit stampvol.

Wel merk ik dat veel klussen die ik nu krijg vooral loskomen omdat bedrijven hun webmasters ontslaan.

Ik zelf heb er een baan naast. Is meteen ook goed voor op peil blijven met de vakkennis.

Groetz.
DD.
Plaats reactie