workshop theater en roleplay

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de rest van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

workshop theater en roleplay

Bericht door Karma »

Theater en roleplay is een workshop die je praktische en bruikbare verhalen technieken van theaterimproviseren brengt om jouw roleplay te verdiepen.

Beter in je rol kruipen? Spannender vertellen? Maak gevechten spannender, beschrijvingen echter, rollenspel nog leuker.

Met spelvoorbeelden, kleur geven aan beschrijvingen, acties door laten lopen, samen vertellen van een verhaal, spanning opbouw, inleven van een rol en meer. Laagdrempelig, leerzaam, actief en leuk.

De workshop wordt gegeven door Michiel Rutte, theatertrainer met jarenlange ervaring in toneel, cabaret en vooral improvisatie theater. Hij van jongs af aan liefhebber van rollenspel, waarin de nadruk op het theater en verhalende element ligt.
Lengte 2 uur. Vanaf 3 tot 9 personen. 5 euro per persoon.www.michielrutte.nl
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

He Karma, ik zou voor werknemers bij bedrijven en voor buitenstaanders echt veel meer vragen voor zo'n workshop.
5 Euro is niet zo veel hoor, m.i. kun je er gerust minimaal 25 euro per persoon per uur voor vragen als je bij een bedrijf deze workshops geeft.
Je kunt altijd proberen hoog in te schalen toch?
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Volgens mij is het bedoeld als extra zakcentje, maar 5 euro is inderdaad wel aan de goedkope kant. 10 euro kan makkelijk.

Erg leuk, Michiel. Ik zal je aanraden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Natuurlijk is het geen 5 euro per uur. Maar inderdaad was het aan de weinige kant.

ja ach was ook lokkertje indertijd om workshop uit te proberen en te perfectioneren.
Intussen heb ik het beetje druk met werk en studie.

Maar een workshop hier en daar moet wel kunnen. Stuur maar me pm voor mijn website
Plaats reactie