Pathfinder Society Organized Play

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de rest van Nederland.
Plaats reactie
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Pathfinder Society Organized Play

Bericht door Toejam »

Hey allemaal,

Ik kwam op de site van Paizo laatst de Organized Play regels tegen, en nu begint er iets bij mij te kriebelen. Ik vraag me nu eigenlijk af of er mensen zijn in Nederland die meedoen aan Organised Play, of die mischien wel mee willen doen.

Daarnaast wil ik mischien een ''home game'' starten (Als Games Master), en als het mogelijk is dan zou ik ook wel willen werken aan een conventie.

http://paizo.com/pathfinderSociety
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

organized play

Bericht door dragonraper »

ach het is eigenlijk hetzelfde als RPGA voor D&D ,in USA werkt dat wel een beetje ,zeker op conventies.maar hier in nederland mag je blij zijn als je op de ducosim conventie 2 tafels vol krijgt...laat staan voor PAIZO..wat nog niet heelerg bekend is in nederland....en ja ,ik heb het 2 conventies geleden al eens geprobeerd met een tafel voor PAIZO RPG...alleen met weinig succes...natuurlijk ben ik zelf een groot voorstander van pathfinder...aanstaande zaterdag beginnen we zelfs met de KINGMAKER campaign....groenten van carlo
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ik vind het idee best leuk.
Heb je dan zelf ook invloed op de wereld?

Maar toch, het allerleukste is om zelf een wereld te bedenken. Maar vaak wordt ik dat halverwege wel moe.

Misschien is een stukje wereld al genoeg om te tekenen. Een idee voor een groter complot en wat mysterieen / geheime personen, die je stiekem zelf ook nog niet weet wie het precies zijn. En dan SPELEN! :P
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Dinsdag 13 juli wordt er een event gehouden in Leiden en Utrecht. (Labyrinth)
Joshua Frost (Event Manager) brengt aan beide locaties een bezoekje.


HOERA!!!!!!!!!!111!!!!11!EEN!
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op vrijdag 6 augustus 2010, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

leiden

Bericht door dragonraper »

heb mij al aangemeld...hopenlijk is er nog plaats....groenten van carlo
Plaats reactie