Zeer ervaren GM zoekt nieuwe spelers voor eens per 2 weken

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de rest van Nederland.
Plaats reactie
Kchinobb
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: donderdag 22 september 2016, 17:34

Zeer ervaren GM zoekt nieuwe spelers voor eens per 2 weken

Bericht door Kchinobb »

Ik zoek nieuwe spelers voor een eigengemaakte sci-fi worldsetting, met zeer losse stijl van spelen. Ik ben een ervaren GM die al speelt sinds 1983 en GM't sinds 1986. Erg lang verhaal hierachter, zoals je al zal vermoeden. Mijn naam is Ruud, woon in Hilversum (woon alleen) en ik heb eens per 2 weken groepen op donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond, alle drie deze groepen spelen in dezelfde worldsetting, in dezelfde campaign. Er wordt bij mij thuis gespeeld, in Hilversum dus. Nou, mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel! :) Je mag hier reageren of gelijk naar mij mailen mag ook, dat is kchinobb@gmail.com .

groetjes,
Ruud, uit Hilversum

PS: deze sci-fi worldsetting bestaat nu al zo'n 10 jaar, en is zeker niet de eerste die ik gemaakt heb.
PS: de genoemde 3 avonden wil natuurlijk niet zeggen dat iemand alledrie de avonden aanwezig MOET zijn ofzo. Het zijn 3 losse groepen, op drie verschillende avonden. En alledrie eens per 2 weken.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum, en succes met zoeken. Klinkt goed, maar is wel een beetje uit de buurt. En heel actief zijn we niet meer hier, vrees ik. Maar wie weet....
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hey Ruud, heb je maybe ergens online info over deze setting, blog misschien? Of kaartjes of plaatjes.

Overigens ben ik opgegroeid in Hsum, ik woonde up Utrechtseweg, mijn stiefpa had muziekwinkel op Gijsbrecht en ik ging naar school op de internationale school en vaak naar de oude Tagrijn. 40 nu en ook begonnen met dnd zo een 27 jaar geleden, Hsum. :)
Kchinobb
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: donderdag 22 september 2016, 17:34

Bericht door Kchinobb »

Hoi,
Nope, nog nooit aan toegekomen. Het is totaal zelf verzonnen en door het onderlinge spel gegroeid en een timeline uitgekomen tot nu toe :) Het is ZEER uitgebreid. Bel of mail eens, en dan kunnen we dingen doorspreken als je daar interesse in hebt.
Plaats reactie