Eberron ?

Voor almachtige scheppers van werelden die ideeen uit willen wisselen.
Plaats reactie
Chesire
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 15:22

Eberron ?

Bericht door Chesire »

Al iemand in de weer met deze setting toevallig? ik ben benieuwd naar de ervaringen er mee. :)
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik heb er nog nooit mee gespeeld maar ik heb die campaign setting eens door gekeken en het zag er wel interessant uit. Duidelijk anders als de meeste campaign stteings, niet helemaal mijn ding maar lijkt me wel leuk eens te spelen. Het zag er, naar wat ik er van zag, erg high fantasy/tech uit. Met treinen op lightning magie en zo. Ik zou het zelf niet willen DM'en maar het lijkt me wel leuk om te spelen. Het deet me en beetje denken aan de strips van Don Lawrence (storm & trigie) die altijd wel heel tof ziin.
he! misschien wel tof een campaign wereld gebaseerd op Don lawrence met die gekke fantasy SF van hem en een grote bron voor adventures en npcs! stel je voor roodhaar te ontmoeten of te vechten tegen de doder van eriban. Of dat gekke ruimteschip in te gaan waar alle kampioenen werden getest. Ik word al helemaal enthousiast.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Plaats reactie