K*T spelers

Voor almachtige scheppers van werelden die ideeen uit willen wisselen.
Plaats reactie
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

K*T spelers

Bericht door DrCaligari »

hoe ga je om met spelers in je groep met wie je het niet kan vinden?

Ik zit met een speler in mijn groep (op maandag, hij weet wel wie ik bedoel)die niet serieus kan zijn en zich absoluut niet in zijn rol inleeft. Hij praat te luid en verpest mooie momenten met domme grapjes.
Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe heb je dit opgelost. Dit staat echt in de weg van het plezier en doet me overwegen deze groep misschien uit te stappen. (de groep is toch te groot) Volgende week is er een sessie zonder hem en aan de hand daarvan wil ik een serieus gesprek gaan voeren met hem en mijn DM.

ps, sorry ik wil niemand kwetsen maar ik moest dit na vorige week gewoon even kwijt. Vooral het incident in de loopgraven is me erg slecht bevallen. Toen deze persoon boos op ons werd omdat hijj achter in de rij stond toen de dm vroeg wie wwar stond nadat iedereen had gezecht wat hij of zij deed en hij nix had gezegd en verwachte dat we gewoon op een warhammer achtige manier een opstelling zouden maken. Terwijl wij dit in charcter probeerde op te lossen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Mijn persoonlijke ervaring: ik hou ze in de groep, zodat de anderen kunnen leren hoe je niet moet spelen. Als iedereen dat weet wordt raakt zijn charactersheet kwijt.

Hahahah, nee, dat was maar een geintje hoor (en nu maar zorgen dat ik je charactersheet niet kwijtraak pat ;))

Volgens mij kun je het er het beste een keer met je speler apart over hebben. In een serieus gesprek, zeker als je merkt dat de rest van de groep zich doodergert. En spelers zouden zo'n partymember zelf moeten aanspreken... in of out of character.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik vermaak me best hoor met Patrick. Maar volgende week (en volgens mij ook de week daarop) speel ik met z'n character dus ik zal eens kijken wat er uit valt te halen. Het punt is gewoon dat wij als spelers nogal verschillende karakters hebben, en dat vereist soms gewoon enige aanpassing, van beide kanten!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

Misschien vind jij mijn character niet zo leuk, maar domme dingen doet jou character ook vaak genoeg dat daar moet je niet over beginnen. En als jij vind dat ik niet goed bezig ben, dan moet je het daar gewoon over hebben. Laatste maandag was wel wat minder en dat geef ik ook toe, maar ik had nogal een krot week achter de rug en ik was er ook niet helemaal bij. Maar om nu ineens te zeggen dat je er aan denkt om ermee te stoppen terwijl je het er met mij nog nooit over heb gehad vind ik wel een betje heel erg. Als je gewoon eens had gezged dat je je stoorde aan mij, dan hadden we het er best over kunnen hebben. Het is voor mij nog steeds ff een beetje mn draai vinden, aangezien dit de allereerste keer is dat ik in een langlopende sessie mee doe en uberhoupt de eerste keer is dat ik echt aan het rpg-en ben. Zelf vind ik dat het in mijn ogen een stuk beter gaat dan in het begin, aangezien ik toen nog totaal niet wist hoe en wat. Maar zo kan iedereen wel eens zijn momenten hebben waaraan iemand iets doet of wanneer iemand zijn dag niet heeft, we zijn tenslotte allemaal mensen dus alles kan. Maar ik zal voortaan wat meer rekening met jou gevoelens houden.
(Piercing Paladins Of The Edible Judgement Of Anything!)
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

sorry dat ik zo fel heb gereageerd. maar ik had het die dag helemaal gehad. Ook door andere dingen als weinig slaap. We moeten het er maar een keer over hebben. En ik zal gewoon vrolijk verder gaan want ik vind het wel erg leuk met jullie. maar er zijn gewoon een hoop dingen die kunnen verbeteren. Zoals je maandag ook wel had gemerkt ben ik toen ook redelijk boos geworden op een moment en ik moest gewoon even mijn hart luchten.
tot over twee weken.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

DrCaligari schreef:Ook door andere dingen als weinig slaap.
Had je weer zitten zuipen? 8)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

Is goed man, we hebben allemaal wel eens onze klote dagen.

Maar kom de volgende keer gewoon naar de desbetrffende persoon toe, dit soort dingen kun je beter met elkaar bespreken dan over het forum denk ik.
(Piercing Paladins Of The Edible Judgement Of Anything!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Wij van De Morgenster hebben een heel andere manier om met dit soort problemen om te gaan. We hebben dan ook al bijna twintig jaar ervaring.

Als een van de spelers ons niet aanstaat, vindt een korte, maar hevige en zeer realistische live rollenspel-actie plaats. Het lijk wordt vervolgens netjes ontleed en opgeslagen bij onze DM thuis. Hij heeft niet voor niets drie koelkasten staan. In de dagen daarna wordt het vlees gekookt, fijngemalen en vermengd met conserverende kruiden, waardoor een smakelijke paté ontstaat.
Om die reden zijn we nu op zoek naar nieuwe spelers. De vorige paté, die we liefdevol aanduiden als "Berry", is namelijk bijna op. Malse jonge spelers met enig overgewicht genieten de voorkeur, dat maalt makkelijker.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie