Duivels driehoek bordspel

Voor almachtige scheppers van werelden die ideeen uit willen wisselen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Duivels driehoek bordspel

Bericht door Tarmba »

Vroeger, voor de Morgenster speelde we heel veel bordspellen, niet alle waren fantasy maar wel leuk.
Nu kwam ik Duivels driehoek tegen voor een luttel bedrag van twee euro of zo, dat hadden we wel toen, maar kab me totaal niets can herinneren dan dat het dezelfde bootjes als zeeslag waren .. en een wolk over het bord ging .... Twijfel of ik het moet kopen...
Als het natuurlijk er nog is.. .
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Hadden we dat? Ik herinner me dat helemaal niet. Maar ja, twee euro....

Nou ja, het is in ieder geval terug te vinden op BoardGameGeek. En: we hebben een forum voor bordspellen!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Was ook VOOR de Morgenster tijd Paul.
Toendertijd in de Paarlstraat hadden we een verlaagd plafond vol met spellen, Colditz, Hinderlaag, de grote treinroof, levensweg, payday en vele andere....
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Was ook VOOR de Morgenster tijd Paul.
Toendertijd in de Paarlstraat hadden we een verlaagd plafond vol met spellen, Colditz, Hinderlaag, de grote treinroof, levensweg, payday en vele andere....
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Nog eerder dan de Morgenster.... dat moet ergens in de Middeleeuwen geweest zijn. De Paarlstraat bestaat niet eens meer!
Colditz hebben we later nog wel een paar keer gespeeld, dat was best een aardig spel.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

tja, ook dat was voor de morgenster tijd.....
noem het met al die spellen die we hadden en deden de voorloper :lol:

Meeste spellen zijn niet denk ik mee verhuist naar de locatie waar jij ODM speelde.... Colditz en Grand Prix bv heeft Cor later nl weer aangeschaft
Plaats reactie